Trwają testy nowego formatu ODIDO

Data dodania: 20 października 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Trwają testy nowego formatu ODIDO; Foto: ODIDO

MAKRO testuje rozwiązania, które będą obowiązywać w sieci sklepów spożywczych ODIDO. Na razie w nowym formacie działa tylko jeden punkt na warszawskim Ursynowie. Lokalizację tej placówki cechuje duże zagęszczenie konkurencyjnych sieci.

Chcemy być pewni, że nasza koncepcja biznesu wygra z konkurencją nawet w najtrudniejszych warunkach. Dobrze prosperujący sklep ODIDO, który funkcjonuje w tak konkurencyjnym środowisku, jest gwarancją, że nasz koncept franczyzowy może sprawdzić się wszędzie – mówi Roman Krucki, kierownik ds. marketingu franczyzy w MAKRO.

We wzorcowym sklepie ODIDO wprowadzono rozwiązania, które wyróżniają go na tle innych sklepów zwiększając zarówno liczbę klientów, jak i wielkość koszyka zakupowego. Są to m.in. kącik kawowy Rioba, świeżo wyciskany sok pomarańczowy, pieczywo odpiekane na miejscu, czy bakalie sprzedawane na wagę.

Warto również wspomnieć o rozwiązaniach w strefie przykasowej umożliwiające sprzedawcy pakowanie skanowanego towaru bezpośrednio do toreb, co przyspiesza i ułatwia robienie zakupów.

Zmiany wprowadzono również w zewnętrznej wizualizacji sklepu, dzięki której jest bardziej widoczny i wyróżniający się na tle konkurencji.

Ofertę franczyzy ODIDO można sprawdzić w naszej bazie systemów sieciowych.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram