MAKRO testuje rozwiązania, które będą obowiązywać w sieci sklepów spożywczych ODIDO. Na razie w nowym formacie działa tylko jeden punkt na warszawskim Ursynowie. Lokalizację tej placówki cechuje duże zagęszczenie konkurencyjnych sieci.
– Chcemy być pewni, że nasza koncepcja biznesu wygra z konkurencją nawet w najtrudniejszych warunkach. Dobrze prosperujący sklep ODIDO, który funkcjonuje w tak konkurencyjnym środowisku, jest gwarancją, że nasz koncept franczyzowy może sprawdzić się wszędzie – mówi Roman Krucki, kierownik ds. marketingu franczyzy w MAKRO.
We wzorcowym sklepie ODIDO wprowadzono rozwiązania, które wyróżniają go na tle innych sklepów zwiększając zarówno liczbę klientów, jak i wielkość koszyka zakupowego. Są to m.in. kącik kawowy Rioba, świeżo wyciskany sok pomarańczowy, pieczywo odpiekane na miejscu, czy bakalie sprzedawane na wagę.
Warto również wspomnieć o rozwiązaniach w strefie przykasowej umożliwiające sprzedawcy pakowanie skanowanego towaru bezpośrednio do toreb, co przyspiesza i ułatwia robienie zakupów.
Zmiany wprowadzono również w zewnętrznej wizualizacji sklepu, dzięki której jest bardziej widoczny i wyróżniający się na tle konkurencji.
Ofertę franczyzy ODIDO można sprawdzić w naszej bazie systemów sieciowych.
INK