O tym się mówi

Sytuacja rynkowa zmusza do aktywnego poszukiwania klientów

Ktoś, kto spędza cały dzień za biurkiem, czekając na to, że klienci sami przyjdą, prędzej czy później skazuje siebie na […]

Mount Blanc podwoi liczbę pijalni czekolady

Wcześniej zapowiadaliśmy, że na koniec 2012 r. chcemy mieć 40 pijalni, dziś wiemy, że realne jest osiągnięcie 30 lokalizacji - […]

Franczyza napędza rozwój sieci stacji paliw

Już co czwarta stacja paliw działająca w barwach największych koncernów obecnych w Polsce należy do franczyzobiorców – wynika z raportu […]

ING Bank Śląski oddaje placówki wykonane pod klucz

Mieliśmy przypadki rezygnacji partnerów, nigdy jednak żadna placówka nie została zamknięta - mówi Łukasz Walerjan, manager wsparcia sieci partnerskiej w […]

Salony urody częściej w pojedynkę niż w sieci

Czołówka franczyzowych sieci salonów fryzjerskich niezmienna od kilku lat: Trendy Hair Fashion, Gabriel Professional oraz Jean Louis David. Więcej zamieszania […]

Sałatki próbują wygryźć fast foody

W większośći galerii handlowych jest po kilka fast foodów i ani jednego baru sałatkowego. Przekonanie zarządcę, by zmienił najemcę, bywa […]

Pozytywne sygnały po trudnej zimie

Przed kryzysem uzyskanie rentowności przez salon trwało 2-3 miesiące, teraz jest to średnio 4-5 miesięcy. Pewne jednak jest, że kryzys […]

Telepizza ma plan - nowe lokale, nowe produkty, nowe promocje

Miesięczne opłaty franczyzowe w naszej sieci uzależnione są od sprzedaży, więc zależy nam na tym, żeby lokalizacje były trafnie dobrane, […]

Konsolidacja w handlu nie nabrała rozpędu

W ubiegłym roku 76 działających w naszym kraju sieci franczyzowych w branży FMCG powiększyło się o ok. trzy tysiące placówek […]

Zagraniczne sieci planują ekspansję nad Wisłą

Aż 30 firm prezentujących się podczas ostatnich targów franczyzowych w Paryżu deklarowało, że chce się rozwijać w Polsce. Największa konkurencja […]

Butik chce mieć 300 sklepów, jest na półmetku

Kryzys w przypadku naszej sieci podziałał na plus. Mimo zmniejszenia liczby placówek w ubiegłym roku, ich obroty urosły o 20 […]

Z lektora zrobią biznesmena

Koszt wstępnej inwestycji w naszą szkołę jest niewielki – średnio kilkanaście tysięcy i w ciągu kilku miesięcy się zwraca - […]

Alior Bank ujawnia kulisy budowy sieci

Nie wyobrażam sobie, żebyśmy mieli zmieniać kilka razy w roku zasady wynagradzania. Wiadomo, że to zachwiałoby biznesem naszych agentów - […]

Żabka urośnie, ale sklepy tradycyjne czeka gorszy rok

System Żabka jest korzystniejszy od standardowej franczyzy, gdyż nie wymaga nakładów finansowych, a daje możliwość sprawdzenia się we własnym biznesie […]

Polacy chętnie inwestują w pizzerie i fast foody

W 2009 roku marki gastronomiczne rozwijające się poprzez franczyzę wzbogaciły się o ponad 300 lokali, których uruchomienie pochłonęło ok. 90 […]

Trzeba iść z duchem czasu zamiast narzekać

Mamy wielu franczyzobiorców, którzy chcieli się od nas uczyć i dostają czeki po 20-30 tys. zł miesięcznie - zapewnia Maurycy […]

Polacy polubili odważne wzornictwo, a DECORADOR na tym zarobi

W ciągu najbliższych trzech lat planujemy otwierać co najmniej jeden sklep własny na pół roku oraz jeden franczyzowy na kwartał […]

YES znajdzie franczyzobiorcy dobrą lokalizację

Popyt na polskim rynku jubilerskim ma bardzo dobre perspektywy. Nasze wydatki na biżuterię są wciąż  dużo niższe niż w innych […]

Biznes bardzo dochodowy

Chcieliśmy w ciągu ostatnich dwóch lat uruchomić 30 punktów, a na razie mamy 15. Trafiliśmy na trudny okres – przyznaje […]

Bankowcy poszukiwani

W 2009 roku banki pozyskały ok. 800 nowych agentów do prowadzenia swoich placówek. W tym roku będzie to minimum 700. […]

Przepis na bar sushi

Pomoc w otwarciu lokalu z sushi oferuje coraz więcej firm, które same już odniosły sukces w tym dość młodym segmencie […]

Pierwsza franczyza dla aptek

Z naszymi franczyzobiorcami chcemy grać w otwarte karty – deklaruje Mikołaj Nałęcz, dyrektor rozwoju biznesu w Mediq Polska.  

W 2010 roku Fornetti chce mieć 400 punktów w sieci

Rok 2009 firma chce zamknąć liczbę 260-270 minipiekarni Fornetti pracuje także nad nowymi kanałami dystrybucji oraz poszerzeniem menu  

Włoska marka dla franczyzobiorcy jest zachętą samą w sobie

Na pytania odpowiada Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Powierza Family Company (PFC)

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram