Franczyza w Polsce

Prezentacje franczyz

mba essay service india http://littlemaichauhomestay.com/homework-does-help/ Doctoral help with mba essays india dissertation failures

Opublikowano: 20 listopad 2017
Ukształtowani przez technologię

writing an introduction to a dissertation http://neubasis.bsa.at/?data-analysis-dissertation dissertation konrad professional resume writing services in washington dc Foto: freeimages.com

Don't worry about buying essays source of essay writing assistance to students who wish to buy essays UK. you Help With College Assignments from heres can help you get an excellent paper without any troubles. Our skilled experts are at your service if you are looking for top-quality W sektorze dóbr konsumenckich walka o klienta przenosi się do internetu. Współczesny konsument jest smart. Optymalizuje procesy zakupowe tak, by oszczędzić czas i pieniądze.

Aż 76% mieszkańców Wielkiej Brytanii ma dostęp lub jest w posiadaniu smartfona, a 60% do tabletu. W Polsce jest to odpowiednio około 80 i 50%. Na rynku dóbr konsumpcyjnych zachodzą poważne zmiany wynikające z wykorzystywania coraz szerszej gamy urządzeń cyfrowych. Tempo zmian przyspiesza w miarę pojawiania się kolejnych technologii. Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte, autorów raportu „The Deloitte Consumer Review.

Digital Predictions 2016” największy wpływ na zachowanie konsumentów będą miały, m.in.: rzeczywistość wirtualna, dotykowe płatności mobilne i technologie kognitywne. W ostatnich latach rozwój mediów społecznościowych oraz płatności mobilnych zmienił sposób, w jaki konsumenci dokonują wyboru produktów i usług, a następnie metod płatności za nie. Z kolei postęp w robotyce, a co za tym idzie rozwój bardziej zautomatyzowanych magazynów, umożliwił sprzedawcom szybszą i tańszą dostawę towarów do klienta.

Rewolucja technologiczna napędzana jest przez trzy czynniki: coraz większą liczbę urządzeń mobilnych, rosnącą szybkość i pojemność połączeń internetowych, umożliwiających komunikację pomiędzy tymi urządzeniami oraz zmieniające się zachowania konsumentów – wyjaśnia Magdalena Jończak, Partner w Dziale Konsultingu Deloitte.

We welcome your query, can someone http://fav.nz/?community-service-reflection-paper-essays for me and cater you the excellent service in the UK. Our expert do the best for you. Cyfrowe lustrowanie

Dzięki technologiom kognitywnym, do których należą, m.in.: komputerowe rozpoznawanie obrazu, techniki przetwarzania języka naturalnego albo techniki uczące się, firmy mogą gromadzić i analizować ogromne ilości danych o zachowaniach klientów, a następnie opracowywać strategie cenowe czy marketingowe. Z wyliczeń Deloitte wynika, że do końca 2016 roku aż 80% ze stu największych firm produkujących oprogramowanie, wykorzystało w swych produktach takie technologie kognitywne. W porównaniu do 2015 roku jest to wzrost aż o jedną czwartą. Do 2020 roku techniki te zaimplementuje 95% producentów oprogramowania. Już dziś korzystają z nich m.in. Google i Amazon.

Technologie kognitywne stwarzają ogromne możliwości dla branży spożywczej, AGD czy motoryzacyjnej. Wyobraźmy sobie pralki, które same dobierają program w zależności do wagi i rodzaju prania, a naszym zadaniem jest jedynie włączenie ich odpowiednią komendą głosową. Rozwiązania kognitywne znajdą również znaczące zastosowanie w samochodach autonomicznych – wyjaśnia Mariusz Chmurzyński, Dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte.

We have see of next level! On-time delivery, immediate response on your questions and highly educated skillful experts are at your disposal! 3D w hotelarstwie, turystyce i motoryzacji

Duży wpływ na zachowanie i decyzje konsumentów będzie miała również rzeczywistość wirtualna (VR), wykorzystująca technologię 3D. Dotąd znajdowała ona przede wszystkim zastosowanie w grach komputerowych, ale zdaniemekspertów Deloitte Digital niebawem może również odegrać dużą rolę w branży dóbr konsumenckich i usług.

Do potencjalnych beneficjentów, którzy mogą wykorzystać VR w swoich strategiach marketingowych i relacjach z klientem należy, m.in. branża hotelarska, turystyczna czy motoryzacyjna. Dobrym przykładem jest firma Nestle, która przy okazji promowania swojej marki Nescafe wykorzystała VR, by „zabrać” klientów na plantację kawy w Brazylii. Zdaniem ekspertów Deloitte Digital do końca 2016 roku zostało sprzedanych około 2,5 mln zestawów słuchawkowych do odbioru VR o wartości miliarda dolarów.

- Ze względu na wysokie ceny sprzętu, technologia VR jest obecnie niszowym produktem dla wyselekcjonowanej grupy odbiorców. W niedalekiej przyszłości może się to jednak zmienić. Wirtualna rzeczywistość pozwoli firmom jeszcze bardziej związać ze sobą konsumentów i dostarczyć im zupełnie nowych wrażeń. Przy okazji stanie się dla firm źródłem realnego zysku – mówi Olgierd Cygan, Agency Managing Partner Deloitte Digital.

We provide three go to link samples in different formats for you to read, learn from and download. Read our writing tips and land a new job. Zaciera się granica między światem wirtualnym a realnym

Liczba osób płacących za produkty i usługi w e-commerce przy użyciu dotykowych urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów) sięgneła w 2016 roku 50 mln stałych użytkowników (wzrost o 150 proc. r./r.). Do tej pory mobilne strony sprzedawców notowały niewielką liczbę transakcji z powodu skomplikowanych systemów płatności oraz przeszkód natury mentalnej – ludzie obawiali się wprowadzać wrażliwe dane do swoich telefonów.

Aż jedna trzecia konsumentów w krajach rozwiniętych co tydzień przegląda oferty sklepów za pomocą aplikacji mobilnych, ale jedynie 9% dokonuje zakupu w ten sposób. Dlatego starania firm z tego sektora koncentrują się wokół uproszczenia i przyspieszenia czynności związanych z płatnościami mobilnymi.

Osobnąkwestią pozostaje dostateczne zabezpieczenia smartfonów i tabletów. Coraz nowocześniejsze technologie wymagają szybszej i pojemnej transmisji danych. Według raportu Deloitte prędkość internetu liczona w gigabitach na sekundę (Gbit/s) do końca roku wzrośnie do dziesięciu milionów, czyli dziesięciokrotnie, przy czym ok. 70% z nich będą stanowić połączenia realizowane z domów. Wzrost ten będzie skutkiem coraz powszechniejszej dostępności i spadających cen.

Do 2020 roku około 600 mln abonentów, czyli większość gospodarstw domowych podłączonych do sieci na całym świecie, będzie korzystało z sieci oferujących usługi Gigabit. Zwiększająca się szybkość i pojemność transmisji danych również wpłynie na zacieśnienie związków pomiędzy firmami z sektora dóbr konsumpcyjnych, a ich klientami.

http://www.econag.it/?essay-writing-service-in-australia. Business, government and RFP proposal writing. We weave persuasion with compliance and on-time delivery. Isn't it time to grow? Nowoczesne technologie a codzienne usługi

Bardzo szybko zmienia się sposób, w jaki robimy nawet najprostsze rzeczy. Spójrzmy na zakupy. Nie ma dziś rzeczy, której nie dałoby się kupić przez internet. Zamawiamy w ten sposób książki, płyty, meble, elektronikę. Wydawałoby się, że ostatnim bastionem pozostanie żywność. Ale już nie – coraz więcej sklepów wprowadza sprzedaż w modelu click&collect.

Na samym początku oznaczało to po prostu możliwość odbioru zamówionego towaru w sklepie, chodziło o ubrania, buty, etc. Czyli rzeczy, które na zamówienie klienta docierają do sklepu z magazynu a klient może je odebrać. Dziś ten model wprowadzają właśnie sklepy spożywcze, mówi się o tym, że ma go zaadaptować Biedronka. W praktyce wygląda to tak: wpisujesz listę zakupów w aplikację bądź na stronie sklepu a wracając z pracy odbierasz gotową paczkę z produktami.

Bez kolejek, bez czekania, zapłacić można od razu bądź przy odbiorze. Już dziś olbrzymi wpływ na sposób naszego odżywiania mają platformy służące do zamawiania jedzenia. Agregują one oferty z okolicy, dzięki czemu nie musimy sprawdzać promocji w pięciu pizzeriach, szukać telefonu do burgerowi czy restauracji sushi, kebaba albo „Chińczyka” lub „Hindusa”. Na jednej stronie w sieci lub aplikacji mamy dostępne oferty i menu. Wydaje się, że to nie jest coś wielkiego?

To błąd, platformy do zamawiania jedzenia w Polsce warte są po kilkadziesiąt milionów złotych – tak duży i chłonny jest to rynek. Zamawianie jedzenia umożliwiają nawet sieci kablowe – robi się to przy pomocy pilota, zupełnie jakby się kupowało film w serwisie VOD. Rachunek jest doliczany do miesięcznego abonamentu za kablówkę.

Przy okazji takie technologie ułatwiają życie każdej stronie transakcji. Klient ma spory wybór jedzenia z dowozem, nie musi stać w kolejce po zakupy. Sklep albo restauracja zwiększa obroty. A pośrednik pobiera sobie prowizję. Konsument przyszłości będzie patrzył na świat przez urządzenia mobilne. Dla producentów dóbr konsumenckich i sprzedawców oznacza to ciągłe doskonalenie sposobów dotarcia do klientów. Aby utrzymać się na rynku, ich oferta musi być dostępna już nie na przysłowiowe wyciągnięcie ręki, a na kliknięcie palcem.

Irina Nowochatko-Kowalczyk

Pin It
Oceń: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
INK

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 25.09.2018

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 18.09.2018

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 27.09.2018

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Jakie pytanie jako pierwsze zadałbyś franczyzodawcy podczas rozmowy na temat przystąpienia do sieci?

Jaka jest całkowita kwota inwestycji franczyzobiorcy? - 48.6%
Ile wynosi okres zwrotu z inwestycji? - 27%
Jakie są kary wynikające z umowy franczyzy? - 12.2%
Jakie know-how oferuje franczyzodawca? - 12.2%