Traf Press – pierwsza taka franczyza

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 lipca 2012
Kategoria:
trafpress-foto

trafpress-foto

Traf Press to najmłodsza ogólnopolska sieć franczyzowa Kolportera, która zrzesza właścicieli prywatnych kiosków i małych sklepów typu salonik prasowy. Spółka zawarła już umowy z dwustu samodzielnymi przedsiębiorcami, a zainteresowanie jest coraz większe. Kolejnych dwieście umów Kolporter planuje podpisać do końca 2012 r.

Zaproponowana przez Kolportera forma współpracy wzbudziła duże zainteresowanie przedsiębiorców. Sieć wystartowała 1 lutego br., obecnie pod brandem Traf Press działa już ponad 150 prywatnych kiosków, saloników prasowych i małych sklepów na terenie całej Polski. 50 nowych umów zostało już podpisanych, a do końca bieżącego roku Kolporter planuje podpisać 200 kolejnych

Od miesięcy obserwujemy w Polsce konsolidację rynku, duże sieci handlowe wchłaniają mniejsze, a najbardziej narażonymi na straty są właściciele małych prywatnych punktów sprzedaży, takich jak kioski i saloniki prasowe. Nasza oferta ma pomóc tym przedsiębiorcom w prowadzeniu własnego interesu, gdyż daje im szansę na większe przychody i zapewnia lepsze standardy funkcjonowania. Ma też ich chronić i wyróżnić poprzez przynależność do rozpoznawalnego brandu. Traf Press to pierwsza w Polsce franczyza, która obejmuje prywatne kioski i saloniki prasowe – mówi wiceprezes Kolportera Grzegorz Fibakiewicz.

Na czym polega współpraca w ramach sieci Traf Press? Właściciel kiosku czy saloniku, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera. Może również zaopatrywać się w tej spółce w produkty FMCG, a więc papierosy, artykuły tytoniowe, słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki. Uiszcza ponadto jednorazową opłatę licencyjną (399 zł netto), która pokrywa koszty wizualizacji kiosku. Wszystkie punkty handlowe, zrzeszone w sieci, posiadają wspólną identyfikację wizualną i są oznaczone logo TRAF PRESS.

Nasi klienci mogą liczyć na dodatkowe przychody ze sprzedaży z tytułu zakupów dokonywanych w Kolporterze i u innych wskazanych dostawców, a także na prowizję za działania marketingowe i promocyjne, prowadzone w sieci Traf Press. Dzięki temu mogą w ciągu miesiąca osiągnąć dodatkowy przychód w wysokości około 1 000 zł netto – mówi Fibakiewicz.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram