trafpress-foto
Zaproponowana przez Kolportera forma współpracy wzbudziła duże zainteresowanie przedsiębiorców. Sieć wystartowała 1 lutego br., obecnie pod brandem Traf Press działa już ponad 150 prywatnych kiosków, saloników prasowych i małych sklepów na terenie całej Polski. 50 nowych umów zostało już podpisanych, a do końca bieżącego roku Kolporter planuje podpisać 200 kolejnych
Od miesięcy obserwujemy w Polsce konsolidację rynku, duże sieci handlowe wchłaniają mniejsze, a najbardziej narażonymi na straty są właściciele małych prywatnych punktów sprzedaży, takich jak kioski i saloniki prasowe. Nasza oferta ma pomóc tym przedsiębiorcom w prowadzeniu własnego interesu, gdyż daje im szansę na większe przychody i zapewnia lepsze standardy funkcjonowania. Ma też ich chronić i wyróżnić poprzez przynależność do rozpoznawalnego brandu. Traf Press to pierwsza w Polsce franczyza, która obejmuje prywatne kioski i saloniki prasowe – mówi wiceprezes Kolportera Grzegorz Fibakiewicz.
Na czym polega współpraca w ramach sieci Traf Press? Właściciel kiosku czy saloniku, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera. Może również zaopatrywać się w tej spółce w produkty FMCG, a więc papierosy, artykuły tytoniowe, słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki. Uiszcza ponadto jednorazową opłatę licencyjną (399 zł netto), która pokrywa koszty wizualizacji kiosku. Wszystkie punkty handlowe, zrzeszone w sieci, posiadają wspólną identyfikację wizualną i są oznaczone logo TRAF PRESS.
Nasi klienci mogą liczyć na dodatkowe przychody ze sprzedaży z tytułu zakupów dokonywanych w Kolporterze i u innych wskazanych dostawców, a także na prowizję za działania marketingowe i promocyjne, prowadzone w sieci Traf Press. Dzięki temu mogą w ciągu miesiąca osiągnąć dodatkowy przychód w wysokości około 1 000 zł netto – mówi Fibakiewicz.