Tradis sponsorem Jagiellonii Białystok. Na koszulach pojawi się logo Lewiatan

Data dodania: 5 sierpnia 2013
Autor: Redakcja
Kategoria:

Tradis został sponsorem Jagiellonii Białystok, klubu piłkarskiej T-mobile ekstraklasy. Dzięki zawartej umowie przez rok marka Lewiatan będzie promowana nie tylko na koszulkach piłkarzy, ale również na nośnikach reklamowych stadionu oraz w ogólnopolskiej telewizji Canal+.

Jagiellonia Białystok to klub z blisko stuletnimi tradycjami, duma i wizytówka Podlasia, zdobywca Pucharu i Superpucharu Polski. W ramach umowy Tradis będzie mógł promować markę Lewiatan, wykorzystując wizerunek piłkarzy. Przewidziana jest obecność zawodników na materiałach reklamowych, zarówno tych ogólnych promujących sieć, jak również na plakatach produktowych. Sportowcy będą gościć na eventach organizowanych przez Tradis dla Sieci Lewiatan, takich jak otwarcia sklepów, targi, festyny czy pikniki.

Tradis, wraz ze spółkami zależnymi planuje organizować konkursy i inne aktywności promocyjne, w których nagrodami mogą być np. bilety na mecze z udziałem Jagiellonii. Logo Lewiatana będzie także promowane w relacjach z meczów i innych wydarzeń sportowych związanych z klubem – o zasięgu nie tylko regionalnym, ale również ogólnopolskim, w tym w telewizji CANAL+, która ma wyłączność na transmisję wszystkich meczów T-Mobile ekstraklasy.

Dla każdej marki franczyzowej należącej do grupy Eurocash przygotujemy plany promocyjne i komunikacyjne. Takie wsparcie od dawna otrzymują sklepy abc i Delikatesy Centrum, teraz nadeszła pora na sieci zarządzane przez Tradis – powiedział Pedro Martinho, prezes Tradisu – Rozważając jak najlepiej wykorzystać możliwości sponsoringu Jagiellonii zdecydowaliśmy, że ta forma reklamy najbardziej pasuje do marki Lewiatan, z powodu swojego zasięgu i strategicznego znaczenia dla Tradisu. Sieć Lewiatan posiada ponad 2.700 placówek w całej Polsce, które są odwiedzane miesięcznie przez ponad 1,5 mln konsumentów.

Tradis inwestuje w sponsoring Jagiellonii z przekonaniem, że nawiązana współpraca przełoży się na lepsze wyniki finansowe franczyzobiorców sieci Lewiatan. Obecność piłkarzy w materiałach reklamowych zachęci Klientów do robienia zakupów w Lewiatanie i zwiększenia częstotliwości zakupów, a obecność logo na koszulach i na stadionie wpłynie na wzrost rozpoznawalność marki Lewiatan.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram