Topshop w Złotych Tarasach!

Autor: Redakcja
Kategoria:
zdjecie_topshop.jpg

24 października w Złotych Tarasach nastąpi otwarcie pierwszego w Polsce sklepu Topshop. Licencję na otwarcie sklepów w Polsce posiada Alshaya Group, która jest franczyzobiorcą ponad 42 międzynarodowych marek.

Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu Topshop odbędzie się w piątek, 24 października. Już teraz warto zwrócić uwagę na nietypowe i ciekawe atrakcje, jakie towarzyszą otwarciu pierwszego salonu tej kultowej, brytyjskiej marki.

Daj się sfotografować
Od dzisiaj ulice Warszawy zacznie przemierzać specjalny gość zaproszony do Polski przez Topshop. Jest nim Ivan Rodic, fotograf, twórca jednego z pierwszych i najbardziej znanych blogów o modzie ulicznej Facehunter. Pochodzący ze Szwajcarii Rodic, stał się sławny właśnie dzięki fotoblogowi poświęconemu modzie ulicznej. Podróżując po świecie fotografuje młodych ludzi złapanych na ulicy, podczas imprez, wystaw czy pokazów mody. Yvan, przez weekend, razem ze stylistą i doradcą Topshop (Topshop style advisor) będzie spacerował ulicami Warszawy w poszukiwaniu polskich indywidualności modowych. Wyłowione przez niego z tłumu osoby otrzymają zaproszenie na VIP party z okazji otwarcia pierwszego marki w Warszawie. Poza tym ich zdjęcie zostanie zamieszczone na stronie londyńskiego facehuntera. Yvan pojawi się ze swoim aparatem również w dniu otwarcia i pierwszych zakupów, polując na oryginalnie ubrane pierwsze klientki sklepu.
Kolejną atrakcją związaną z otwarciem sklepu będzie przemieszczający się po Warszawie Topshop double decker. Od soboty (18 października) do czwartku (23 października) autobus będzie jeździł po centrum, informując wszystkich o otwarciu pierwszego w Polsce kultowego brytyjskiego Topshop.

Atrakcje w Topshop
Pierwszy polski salon Topshop, zajmujący przestrzeń 350 mkw., zlokalizowany jest na drugim piętrze warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy. Wnętrze sklepu będzie nawiązywać do klimatu światowych salonów Topshop (w tym wzorcowego, mieszczącego się na Oxford Street w Londynie), które charakteryzują się artystyczną aranżacją i niepowtarzalnym umeblowaniem, doskonale eksponującym modowe hity.

Na szczególną uwagę będzie zasługiwał VIP fitting room dla klientek korzystających z usługi style advisor. Style advisor to popularna usługa doradztwa stylistycznego, którą Topshop zapoczątkował w 2001 roku. Dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich odwiedzających salon. Dzięki niej każda klientka może znaleźć wszystko czego zapragnie, począwszy od idealnej pary jeansów, a skończywszy na jedynej w swoim rodzaju sukience na wyjątkową imprezę. Z usługi style advisor będzie można skorzystać po wcześniejszej rezerwacji telefonicznej lub zapisując się osobiście, odwiedzając Topshop. Dodatkowym ułatwieniem i nowością będzie VIP fitting room, gdzie klientki przeglądając najnowsze style booki będą mogły się zapoznać z aktualnymi trendami w modzie.

zdjecie_topshop_km.jpg

Topshop oferuje ubrania w przystępnych cenach skierowane do młodych kobiet. W Warszawie od pierwszych godzin działalności sklepu wszystkie klientki będą mogły wybierać w rzeczach z bogatych i oryginalnych kolekcji na sezon jesień-zima 2008. Dostępna będzie również wyjątkowa edycja Topshop Kate Moss, o której już dziś się mówi, że jest najgoręcej wyczekiwaną kolekcją w historii współpracy marki Topshop z tą międzynarodową ikoną stylu. Uwagę polskich zakupowiczek powinny zwrócić także działy z niebanalnym obuwiem, bielizną i szalonymi dodatkami.

Topshop posiada 300 sklepów w Wielkiej Brytani i blisko 100 na całym świecie. W Polsce pojawił się dzięki Alshaya Group, która jest jedną z wiodących firm handlowych na Bliskim Wschodzie oraz franczyzobiorcą ponad 42 międzynarodowych marek reprezentujących takie branże, jak odzież, obuwie, zdrowie i uroda, farmaceutyki, optyka, gastronomia oraz moda sportowa. W Polsce firma reprezentuje takie marki jak:  Next, Claire’s, MAC, Bodyshop i Topshop.

Według specjalistów z branży firmie Alshaya Poland trudno będzie znaleźć atrakcyjne lokalizacje, a jak powiedział Rzeczpospolitej Marcin Pałażej, dyrektor generalny Zara Polska  -To na pewno bardzo mocna marka, znana z kolekcji zgodnych z najnowszymi światowymi trendami. Dlatego nie jestem pewien, czy poza największymi miastami znajdzie klientów. – Pozostaje jednak kwestia czy Topshop chce mieć swoje salony w średnich i mniejszych i miastach Polski? Wydaje się, że raczej nie. Prawdopodobnie będziemy mieć do czynienia ze strategią podobną do tej, jaką firma Inditex przyjęła np. dla marki Zara, w przypadku której postawiła na dobre lokalizacje w czołowych galeriach dużych miast /choć o takie również jest coraz trudniej/. Jednak Alshaya Poland ma już doświadczenie w zarządzaniu podobnymi markami w Polsce. Kosmetyki selektywne czy naturalne też nie są produktami, które są przeznaczone dla całego polskiego społeczeństwa.

Kasia Foks

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram