Plan rozwoju sieci zakłada, że do końca 2014 roku w Rosji otwarte zostaną 82 sklepy franczyzowe pod szyldami Top Secret oraz Top Secret & Friends. Natomiast zakładana łączna wartość netto sprzedaży odzieży w Rosji ma wynieść za okres od 1 lipca 2011 do 31 grudnia 2014 przynajmniej 195 mln zł.
Firma Vneshtorg odpowiedzialna będzie za wyszukanie potencjalnych franczyzobiorców, obsługę logistyczną dystrybucji towarów i nadzorowanie wdrażania standardów w sklepach Top Secret w Rosji. Sprzedaż detaliczna w sklepach franczyzowych będzie stanowiła przychód Redanu, zaś Vneshtorg będzie uzyskiwał prowizję proporcjonalną od wielkości wpływu środków ze sprzedanych towarów.
Zawarta umowa pozwoli Redanowi znacząco zdynamizować ekspansję zagraniczną. W ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży zagranicznej zamknęły się w 12 mln zł. Sprzedaż odzieży z segmentu modowego w kraju wygenerowała natomiast 138 mln zł przychodów.
Przypomnijmy, że Redan wiąże swój dalszy rozwój także z polskimi franczyzobiorcami. W tym roku liczba placówek franczyzowych w naszym kraju ma wzrosnąć ze 144 do 158. Skepy franczyzowe działają tylko w sektorze modowym (dyskontowe Textilmarkety to wyłącznie placówki własne) po takimi szyldami jak Top Secret, Troll oraz Top Secret & Friends.