The Coffee Factory: Minimum dwa lokale do końca roku

Autor: Redakcja
Data dodania: 9 maja 2013
Kategoria:

Sieć kawiarni The Coffee Factory do końca roku uzupełni swoje portfolio o minimum dwa lokale – w centrum handlowym Gemini Park w Bielsku-Białej oraz w gdyńskim centrum Wzgórze.

Aktualnie w ramach sieci działają dwie placówki. Pierwsza kawiarnia The Coffee Factory została otwarta w lipcu 2012 r. w kompleksie handlowym Simply w podwarszawskim Konstancinie-Jeziornie. Drugi lokal ruszył 1 grudnia 2012 r. w Galerii Olimpia w Bełchatowie.

Koncept The Coffee Factory zajął w Polsce miejsce sieci Wayne's Coffee, która postanowiła wycofać się z naszego rynku. Firma stawia na przyjazną atmosferę podczas towarzyskich, jak i biznesowych spotkań. Od Wayne's różni się bardziej przystępnymi cenami, a także kawą, która podawana jest teraz w papierowych kubkach a nie w porcelanie.

Sieć rozwija się we franczyzie. Koszty uruchomienia lokalu pod marką The Coffee Factory zależy od rozmiarów kawiarni, jej przystosowania i lokalizacji. Typowy coffee shop (około 80-100 mkw.) to wydatek rzędu od 150 do 400 tys. zł. Opłata wstępna wraz z  licencją wynosi 15 tys. zł, natomiast stała opłata miesięczna to 1 tys. zł.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram