The Coffee Factory – dobra jakość w średniej cenie?

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 czerwca 2012
Kategoria:
the-coffee-factory

Po wycofaniu się szwedzkiej sieci kawiarni Wayne's Coffee z Polski, jej miejsce zajmie nowy szwedzi koncept The Coffee Factory. Czy tym razem się uda?

Wayne’s Coffee pojawiła się w Polsce w połowie 2006 roku. Nie zawojowała jednak rynku - w szczytowym okresie miała tu tylko sześć lokali. Marka Wayne's Coffee była dla przedsiębiorców zbyt droga - zakup licencji, opłaty miesięczne. W dodatku Szwedzi chcieli, by wszystko kupować od nich, choć firma miała na miejscu dostęp do lepiej wypalonej, świeższej kawy. Szwedzi nie wierzyli w polski rynek – mówi Magda Broniarek-Pastides z firmy AD Trading, która rozwijała sieć Wayne’s Coffee w Polsce.

Koncept The Coffee Factory powstał w Szwecji. Nowa marka jest skoncentrowana głównie na produkcie, stawia na przyjazną atmosferę i na to, aby w kawiarniach sieci klienci czuli się swobodnie zarówno podczas towarzyskich, jak i biznesowych spotkań - mówi Broniarek-Pastides. Ponadto nowy koncept zamierza wejść w niszę, która jak twierdzi AD Trading nie jest jeszcze zagospodarowana na naszym rynku – czyli kawiarnia oferująca dobrą jakość w średniej cenie.

Doświadczenia zdobyte przy tworzeniu sieci Wayne's Coffee, Ad Trading zamierza wykorzystać jak najbardziej efektywnie, oferując franczyzobiorcom dużo bardziej przystępne warunki współpracy. Od Wayne's ma ją różnić także to, że kawa będzie podawana w porcelanie, a nie w papierowych kubkach, z wyjątkiem kawy na wynos.

Część przedsiębiorców, która prowadziła kawiarnie pod marką Wayne's Coffee, wyraziła chęć uczestnictwa w nowym przedsięwzięciu. Pierwszy lokal The Coffee Factory ma zostać otwarty jeszcze w czerwcu. - Przystępne warunki dla franczyzobiorców dają możliwość agresywnego rozwoju, jednak nie wykluczamy też otwierania własnych lokali – mówi Broniarek-Pastides.

Marta Rolka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram