Rozwój sieci punktów sprzedażowo - serwisowych Teletorium przebiega zgodnie z założeniami, a nawet trochę ponad oczekiwania. Obecnie w ramach sieci działa ponad 150 oddziałów sprzedażowych – mówi nam Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający spółki.
Zaznacza, że w 2013 roku zostało otwarto 30 nowych lokalizacji. W ciągu pierwszych miesięcy tego roku do sieci dołączyło kolejnych kilkanaście punktów.
– Spowodowało to przekroczenie 150 lokalizacji w centrach handlowych. Do tego kilkanaście punktów sprzedaży działa poza obiektami handlowymi. Tym samym, w dalszym ciągu sieć Teletorium jest największym graczem w swojej branży. Najgroźniejsze firmy konkurencyjne mają zaledwie po około kilkanaście lokalizacji – opowiada Piotr Andrzejewski.
Dyrektor zarządzający w spółce Teletorium podkreśla także, że niezależnie od ogólnej sytuacji rynkowej, każdy okres jest dobry na rozpoczęcie inwestycji w ramach sieci franczyzowej.
– Koniunktura nie przyspiesza, ale też się nie załamuje. W tym biznesie ważne jest, żeby lokalizacja punktu sprzedaży była dobrze dobrana pod kątem relacji kosztów do potencjalnych obrotów – podsumowuje Piotr Andrzejewski.
Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo - serwisowych akcesoriów GSM oraz telefonów komórkowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku.
Jeśli jesteści zainteresowani działaniem w ramach sieci Teletorium, zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.