Telepizza: U nas sytuacja jest stabilna

Autor: Redakcja
Data dodania: 6 kwietnia 2009
Kategoria:
telepizza.jpg

           telepizza.jpgZa nami pierwszy kwartał 2009 roku. Dla wielu branż okazał się on bardzo ciężki. Kilka firm zakończyło swoja działalność, inne przygotowały strategię na walkę z kolejnymi falami kryzysu. Jak w tej atmosferze radzi sobie rodzima Telepizza?

Dariusz Bąk, Marketing Direktor Telepizza Poland Sp. z o.o, przyznaje, że w porównaniu z informacjami napływającymi z innych branż sytuacja w gastronomii, a konkretnie w sektorze fast food / quick service restaurants (QSR) wydaje się być stosunkowo stabilna. „W sytuacji kiedy konsument zaczyna "oszczędzać" na wydatkach, szczególnie na tych których teoretycznie ponosić nie musi, relacja ceny do jakości produktu i obsługi oferowanych w QSR zyskuje na atrakcyjności. Ta ogólna tendencja dotyczy również wyników Telepizza Poland za pierwszy kwartał b.r. której charakterowi marki (biznes
w dostawie pizzy oraz wygląd lokali) bliżej jest do kategorii QSR niż casual dining.” – dodaje Dariusz Bąk.

Jego zdaniem, ze względu na bliskość charakteru marki do segmentu QSR i dzięki konsekwentnej polityce zarządzania kosztami oraz atrakcyjności promocji cenowych Telepizza Poland jako jedna z najbardziej znanych sieci w Polsce wydaje się być dużo lepszą receptą na kryzys niż formaty mające mniej cech wspólnych z segmentem QSR.

Dariusz Bąk przyznaje, że firma otrzymuje sygnały od franczyzobiorców, że spada sprzedaż, jednak jak dodaje, trudno w obecnej sytuacji ekonomicznej oczekiwać dynamicznych wzrostów obrotów do jakich przyzwyczaiły nas poprzednie lata koniunktury - niemniej spadki o ile mają miejsce raczej dotyczą pojedynczych lokali i mają np. związek z ograniczeniem ilości dużych i regularnych zamówień od firm / biur.

Na 2009 rok Telepizza Poland zapowiada konsekwentną realizację polityki utrzymania pozycji lidera w dostawie pizzy do domu poprzez wprowadzanie bardzo atrakcyjnych promocji cenowych oraz konsekwentną obecność z reklamą w mediach.

Agnieszka Grabuś, 6 kwietnia 2009 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram