Telepizza stawia na współpracę z innymi markami

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 września 2010
Kategoria:
telepizza_klienciJednym z podstawowych założeń nowej strategii Telepizza Poland jest nawiązywanie współpracy cross-marketingowej. Kolejnym – dalszy dynamiczny rozwój sieci. W 2 lata ma powstać kilkadziesiąt pizzerii.

Obecnie w sieci Telepizza działa 120 pizzerii, co daje jej drugie miejsce na polskim rynku po Da Grasso. Najwięcej lokali działa w aglomeracji warszawskiej, gdzie jest ich aż 27.

– Jesteśmy też obecni w niemal wszystkich dużych miastach liczących powyżej 100 tysięcy mieszkańców. Nie jest to oczywiście koniec rozwoju sieci, ponieważ strategia zakłada dalszy dynamiczny rozwój i otwarcie kolejnych kilkudziesięciu restauracji na przestrzeni najbliższych dwóch lat. Pod uwagę są brane niemal wszystkie miasta liczące powyżej 50 tysięcy mieszkańców – mówi Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizza Poland.

Równolegle otwierane są placówki własne oraz franczyzowe, w sieci jest mniej więcej po połowie jednych i drugich. Jednym z ważniejszych aspektów wsparcia Telepizzy dla swojej sieci lokali są szeroko zakrojone, ogólnopolskie akcje marketingowe (reklama, promocje, oferty cenowe)  - wszystkie zarządzane centralnie.

– Daje to możliwość prowadzenia ciekawych i nowoczesnych działań marketingowych, ponieważ firma dysponuje odpowiednimi budżetami oraz strukturami umożliwiającymi ich realizację – dodaje Dariusz Bąk.

Obecnie jednym z głównych kierunków rozwoju działań marketingowych prowadzonych przez spółkę mają być wspólne akcje z właścicielami innych marek. Najnowszym przykładem jest współpraca z marką 36.6 należącą do Polkomtela.

– Zasadniczym celem takiej współpracy jest dostarczenie dodatkowych korzyści klientom, przy czym wcale nie muszą to być wyłącznie korzyści stricte materialne. Liczą się także emocje i fakt, że, będąc klientem Telepizzy, jest się zaskakiwanym ciekawymi informacjami czy propozycjami – wyjaśnia Dariusz Bąk.

Akcja promocyjna realizowana w Telepizzy stanowi element szerszych działań mających na celu promowanie 36.6. Konsumenci są informowani o promocji na nietypowym, lecz bardzo skutecznym nośniku, jakim są pudełka od pizzy. Reklama może stanowić pretekst do rozmowy ze znajomymi w takcie konsumpcji posiłku. Innym ważnym elementem promocji jest bezpośrednie zaangażowanie pracowników Telepizzy w promowanie marki 36.6, którzy w trakcie akcji aktywnie zwracają uwagę klientów na fakt możliwości otrzymania startera lub doładowania gratis.

– Z punktu widzenia Telepizzy Poland to wręcz wzorcowy przykład optymalnej akcji cross-marketingowej, ponieważ pozwala skutecznie zrealizować równocześnie dwa zasadnicze cele: wizerunkowy oraz sprzedażowy. Dzięki pierwszemu budujemy bardziej emocjonalne relacje klientów z marką, ponieważ oferujemy im nie tylko dodatkową korzyść w postaci darmowych doładowań czy starterów, ale poprzez współpracę z tak dynamicznym brandem jak 36.6 pokazujemy, że Telepizza jest w stanie mówić o sobie w sposób trochę mniej serio, żartobliwie i z uśmiechem. Polecam w związku z tym obejrzenie również telewizyjnej reklamy 36.6, gdzie główny bohater pomaga dostawcy pizzy dotrzeć bardzo szybko do klienta z gorącą pizzą – mówi Dariusz Bąk.

Akcja w założeniach ma przynieść również w efekcie rezultaty sprzedażowe, ponieważ motywuje klientów do zakupu trzech pizz. Z punktu widzenia promowania sprzedaży oznacza to motywację konsumenta do zwiększenia wartości zamówienia lub też do dokonania kolejnego jeszcze w trakcie trwania promocji.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram