Telepizza nie próżnuje podczas wakacji

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 sierpnia 2017
Kategoria:
Foto: Telepizza
Telepizza nie próżnuje podczas wakacji

Jesienią tego roku hiszpańska sieć pizzerii wejdzie do kolejnej galerii handlowej.

Jak powiedział w rozmowie z magazynem Franczyza&Biznes Leszek Nowak, manager ds rozwoju franczyzy Telepizza, nowy lokal zostanie uruchomiony jesienią br. w Galerii Vivo w Krośnie. Będzie to restauracja prowadzona w formacie własnym.

To już kolejna pizzeria, która będzie działać w galerii handlowej. Przypomnijmy, że pod koniec czerwca br. sieć otworzyła lokal w tego typu obiekcie w Starogardzie Gdańskim. Telepizza to międzynarodowa sieć pizzerii. Poza Polską jest obecna m.in. w takich krajach, jak Chile, Portugalia, Kolumbia i Peru.

Do Polski marka zawitała w 1992 roku, jej pierwszy lokal powstał w Warszawie. W naszym kraju pod tą marką działa około 120 lokali, z czego prawie 3/4 na zasadach franczyzy. Minimalna kwota inwestycji potrzebna na uruchomienie franczyzowej pizzerii Telepizza wynosi 100 tys. zł. Jest ona uzależniona jest od powierzchni lokalu i jego stanu technicznego.

O szczegółach związanych ze współpracą biznesową z Telepizza można dowiedzieć się z bazy systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram