Foto: Telepizza
Hiszpańska sieć pizzerii kontynuuje rozwój na polskim rynku. Od stycznia 2014 roku firma otworzyła 8 nowych placówek, a do końca roku powstanie kolejna. Operator sieci ogłasza również, że szuka franczyzobiorców na terenie całej Polski.
Plan rozwoju sieci na przyszły rok zakłada uruchomienie kilkunastu nowych pizzerii, z czego kilka ma powstać w pierwszym kwartale.
Jak mówi Leszek Nowak, manager ds. ekspansji Telepizza Poland, marka już wytypowała kilkadziesiąt miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców, gdzie w ciągu trzech lat powstaną kolejne pizzerie.
Telepizza otwarta jest również na działalność w mniejszych miastach, gdzie weryfikacja rynku wypada pozytywnie. Artur Gaweł, kierownik operacyjny Telepizza Poland mówił nam wcześniej, że firma chce otwierać lokale w małych miejscowościach - do 20 tys. mieszkańców.
– Od 2013 roku testujemy działalność restauracji w takich lokalizacjach. Testy wypadają pozytywnie. Możemy śmiało wchodzić do kolejnych małych miast – zaznaczył.
Operator sieci informuje, że poszukuje partnerów franczyzowych na terenie całego kraju. Koszt inwestycji w pizzerię Telepizzy wynosi od 100 do 200 tys. zł. Kwota zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Sieć zapewnia franczyzobiorcy szkolenia przed rozpoczęciem działalności i w trakcie prowadzenia biznesu m.in. z zarządzania personelem, obsługi klienta i oferty. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 10 tys. zł na 10 lat. Dodatkowo sieć oferuje elastyczny system opłat miesięcznych w zależności od osiąganej sprzedaży. Obecnie na naszym rynku funkcjonuje 115 placówek Telepizzy.
INK
Zainteresowanych współpracą z siecią Telepizza, zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.