Telepizza idzie w e-społeczność

Autor: Redakcja
Data dodania: 1 października 2015
Kategoria:
Foto: Telepizza
Telepizza ma w planach wejście do kolejnych serwisów społecznościowych.

Sieć Telepizza oferuje swoim klientom nowy sposób dokonywania zamówień. Postawiła na jeden z serwisów społecznościowych. W planach ma wejście do kolejnych platform tego typu.

Użytkownicy serwisu Twitter mogą zamówić pizzę z poziomu własnego konta na platformie społecznościowej.

- Wierzymy, że zamawianie przez jednego tweeta będzie odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów - mówi Ewa Minda-Korczak, marketing manager Telepizza Polska.

Możliwość zamawiania posiłków poprzez konto na Twitterze jest pierwszym krokiem Telepizzy we wprowadzaniu szerszej platformy dostaw o nazwie Click&Pizza. Nowy sposób zamówień online ma działać w taki sposób, że klient posiadający swój profil na Twitterze łączy je z kontem założonym w internetowym serwisie Telepizzy.

Następnie wysyła tweeta z hashtagiem #mojaulubiona, oznaczając przy tym konto @Telepizza_pl. Złożone w ten sposób zamówienie uruchamia automatycznie zestaw, który użytkownik skonfigurował wcześniej jako „ulubiony”. Dzięki czemu pizza ma trafiać w możliwie najkrótszym czasie pod podany adres.

- Liczymy, że uruchomiona właśnie platforma Click&Pizza zainteresuje zarówno naszych stałych klientów, jak również  stanie się dużym ułatwieniem dla wszystkich osób, ceniących sobie czas i wygodę - podkreśla Ewa Minda-Korczak.

Telepizza zapowiada, że w ramach platformy Click&Pizza w przyszłości będą do niej dołączane kolejne kanały komunikacji z klientami, także te w innych niż Twitter serwisach społecznościowych. Z udostępnionych przez sieć danych wynika, że obecnie 30% wszystkich zamówień z dostawą do domu jest dokonywanych w Telepizzy za pośrednictwem internetu, a jedna piąta użytkowników korzysta w tym celu z urządzeń mobilnych.

Telepizza to międzynarodowa sieć pizzerii rozwijająca się w formacie franczyzy. W Polsce działa łącznie około 115 lokali, z czego prawie 3/4 to lokale franczyzowe. Polski oddział Telepizzy posiada także centralę produkcyjną (własna wytwórnia ciasta) i zatrudnia 2,5 tys. pracowników.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram