Telepizza chce otworzyć 100 lokali w Arabii Saudyjskiej

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 listopada 2016
Kategoria:
Foto: Telepizza
Telepizza weszła do Arabii Saudyjskiej.

Hiszpańska sieć pizzerii, która jest obecna też w Polsce otwiera pierwsze trzy lokale w Arabii Saudyjskiej.

Jest to efektem umowy masterfranczyzy podpisanej z Al Bayan Holding Group, jednej z największych grup handlowych w tym kraju. Inwestorzy planują, że w ciągu najbliższych dziesięciu lat w tym kraju zostanie otwarto około 100 lokali pod znaną Polakom marką.

Nowy partner światowej marki chce zostać liderem na rynku dostawców pizzy w Arabii Saudyjskiej, którego wartość w 2016 roku według szacunków Euromonitor wyniesie 1,3 mld euro. Rynek ma perspektywy wzrostu w wysokości 6% w ciągu najbliższych pięciu lat.

Telepizza to międzynarodowa sieć pizzerii (obecnie działa w 15 krajach), dostarczająca pizze do domów w prawie 70 miastach w Polsce. W naszym kraju rozwija się w oparciu o franczyzę i poszukuje nowych kierunków rozwoju.

W połowie tego roku firma rozpoczęła testowanie działalności lokali w centrach handlowych. Te próby mają pokazać czy koncept biznesowy dopasowany do strefy food court będzie opłacalny. Jak powiedział Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland, pizzerie będą otwierane zarówno w dużych, jak i mniejszych centrach handlowych.

Franczyzowe pizzerie zostały już otwarte m.in. w Galerii Victoria w Wałbrzychu i w Galerii Nowotarskiej w Nowym Targu. Placówki w nowym formacie, otwierane w strefach food court mają 50-60 m².

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram