Telepizza zapowiada dalszy rozwój sieci w naszym kraju. Główne założenia to współpraca z franczyzobiorcami i ekspansja w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców.
Telepizza poszukuje potencjalnych franczyzobiorców w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Koszalinie, Słupsku, Elblągu, Gdańsku, Kaliszu, Bielsko-Białej, Wałbrzychu oraz w aglomeracji śląskiej. Firma stawia na lokalizacje w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, w centrach handlowych, w sąsiedztwie dużych osiedli mieszkaniowych, kampusów lub przy uczęszczanych ulicach.
Aby przystąpić do sieci trzeba dysponować kwotą minimalną na poziomie 120 tys. zł. Wszystko zależy jednak od powierzchni danego lokalu (nie może być mniejszy niż 100 mkw.), stanu technicznego oraz stopnia ingerencji w stan obecny.
Opłata wstępna wynosi 10 tys. zł, opłaty bieżąca i marketingowa zależą od osiąganego obrotu oraz okresu przynależności do sieci. Przez zawarciem umowy franczyzowej Telepizza zapewnia analizę rynku oraz pomoc przy określeniu zakresu niezbędnych wydatków na dostosowanie pizzerii do wymogów sieci.
Telepizza Poland należy do Grupy Telepizza, która posiadając niemal 1000 restauracji, należy do liderów na rynku pizzerii w takich krajach jak Polska, Hiszpania, Portugalia, Chile, Peru oraz Kolumbia. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Obecnie sieć krajowa liczy ponad 120 restauracji. System franczyzowy firmy wprowadzono z powodzeniem w 2001 roku i aktualnie w ramach sieci ponad połowa lokali prowadzona jest przez franczyzobiorców.
Adam Gieras