Ta marka hotelowa też ma franczyzę

Autor: Redakcja
Data dodania: 17 września 2015
Kategoria:

Na rynku franczyzy hotelowej pojawiła się kolejna marka, która planuje rozwój w systemie partnerskim.

Jak mówi Agnieszka Bucka, dyrektor regionalna Qubus Hotel przygotowanie programu franczyzowego było możliwe dzięki wieloletniemu doświadczeniu. Sprawdzone standardy i rozwiązania pozwalają na przyjęcie kolejnych obiektów do sieci.

Obecna pod marką Qubus Hotel działa 13 obiektów trzy- i czterogwiazdkowych, które są zlokalizowane w centrach miast. Jednym z najważniejszych elementów strategii franczyzowej jest włączenie nowych partnerów w system dostaw usług i mediów dla hoteli. Będąc w siec franczyzobiorcy mają możliwość negocjować z dostawcami stawki nieosiągalne dla niezależnych hoteli.

W celu zwiększenia efektywności sprzedażowej franczyzodawca koncentruje się na bezprowizyjnych kanałach. Dział sprzedaży Qubus Hotel pomaga nowym hotelom dotrzeć do globalnych internetowych systemów rezerwacyjnych (GDS) oraz do Travel Agentów. Natomiast pion sprzedaży internetowej pilnuje, aby oferta cenowa na portalach takich jak Booking.com, czy HRS była konkurencyjna w porównaniu do innych obiektów hotelowych.

Od potencjalnych franczyzobiorców firma oczekuje m.in. posiadanie obiektów z infrastrukturą noclegową minimum 50 pokoi i wielkości około 33-35m² na moduł pokoju hotelowego. Wszystkie obiekty Qubus Hotel posiadają sale konferencyjne. Obiekty chcące dołączyć do sieci powinny zatem dysponować co najmniej jedną salą konferencyjną, jedną salą śniadaniową oraz jedną salą restauracją na minimum 80 osób.

Prawie 90% gości lokalizację w centrach miast uznaje za dużą zaletę naszych hoteli. Obiekt zainteresowany rozwiązaniem franczyzowym powinien mieścić się w centrum miasta, które ma powyżej 100 tys. mieszkańców.

Wprowadzenie zmian i zmaksymalizowanie dochodów jest skomplikowanym procesem wymagającym wielu wysiłków obu partnerów biznesowych, dlatego propozycja franczyzowa opierać się będzie na długofalowej współpracy, której podstawą jest umowa na minimum 10 lat.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram