Po niedawnych otwarciach salonów w Bielsku-Białej i Jeleniej Górze przyszedł czas na Brodnicę i Łódź. Istniejąca od ponad dwudziestu lat na rynku polska marka odzieżowa nie zwalnia tempa i dociera do coraz większej liczby klientów.
Nowy sklep QUIOSQUE w Galerii Brodnica zajmuje powierzchnię 140 m². Jest to pierwszy salon marki w tym mieście.
– O wybraniu Brodnicy na miejsce otwarcia kolejnego salonu zadecydowało wiele czynników. Brodnica jest szóstym co do wielkości miastem województwa kujawsko-pomorskiego. Spośród gmin powiatu brodnickiego ma największą gęstość zaludnienia i liczbę mieszkańców. Uważamy, że Brodnica to miejsce z ogromnym potencjałem i dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego sklepu właśnie tam – mówi Aleksandra Posiadła, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE.
Sieć ciągle się rozwija. Aby zostać franczyzobiorcą należy posiadać lokal nie mniejszy niż 100 m² i nie większy niż 170 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców oraz kapitał początkowy wynoszący około 2 500 zł na 1 m² netto.
Duży potencjał marka widzi także w Łodzi, dlatego otworzyła tam właśnie swój czwarty salon. Tym razem w Porcie Łódź. Lokal zajmuje powierzchnię 135 m².
Zarówno sklep w Galerii Brodnica, jak i Porcie Łódź otwarto w oparciu o nową aranżację. Dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia dzięki czemu w salonach, panuje przyjemna, spokojna atmosfera.
Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko, ale i swobodnie w ciągu dnia, czy to w pracy czy poza nią. Do końca tego roku QUIOSQUE planuje otwarcie minimum kilku nowych punktów.