Szwedzki konkurent McDonald’s szuka franczyzobiorców w Polsce

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 maja 2017
Kategoria:
Foto: freeimages.com
Nowa marka na rynku gastronomicznym.

Max, znana szwedzka sieć fastfood, która na rodzimym rynku ściga się z McDonald’s, chce wejść na polski rynek.

Choć taki krok planowany był już w 2010 r., w tym roku projekt przyspieszył – podaje Puls Biznesu. Pierwszy lokal może ruszyć we wrześniu tego roku.

Miasta, w których ma się pojawić Max to przede wszystkim Gdańsk i Warszawa. W Polsce spółkę Max Hamburgerrestauranger reprezentuje kancelaria Chmaj i Wspólnicy.

Obecnie w ramach szwedzkiej sieci działa 120 lokali, a obroty firmy wynoszą 220 mln euro. Poza Szwecją marka jest obecna również w Danii, Norwegii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Max planuje też wejść z franczyzą do Francji, Niemiec, Holandii i krajów Zatoki Perskiej.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram