Taco Bar, największa szwedzka sieć restauracji serwująca potrawy z kuchni meksykańskiej i teksańskiej (Tex-Mex), poszukuje franczyzobiorców w Polsce. Sieć, która od 40 lat z sukcesem buduje markę w najbardziej zaludnionym kraju Skandynawii, planuje ekspansję na polskim rynku.
Za sprawą franczyzy, marka Taco Bar rozwinęła się organicznie przez ostatnie cztery dekady, z jednej restauracji, którą założyło trzech przyjaciół, do obecnie ponad 45 lokalizacji na terenie całej Szwecji. Co roku restauracje Taco Bar odwiedza 2 miliony gości. Ten sukces opiera się na współpracy z około 35 franczyzobiorcami.
Obecnie szukamy partnerów franczyzowych, master franczyzobiorcy lub pojedynczych franczyzobiorców, z którymi wspólnie wprowadzimy Taco Bar na rynek polski. Naszym celem jest osiągnięcie wysokiego zwrotu z inwestycji i rozpoznawalności na rynku w Polsce - mówi Lars Callebro, CEO Taco Bar.
Jak sugeruje nazwa, koncepcja Taco Bar skupia się wokół taco i potraw kuchni meksykańskiej i teksańskiej typu Tex-Mex, do których serwuje się margaritę - klasyczny koktajl z kuchni meksykańskiej, lub piwo Corona. Taco Bar ma swoje własne smaki i receptury, tak jak własny przepis na guacamole i nachos, bezpośrednio importowane z Meksyku i USA.
W aktualnej sytuacji rynkowej znalezienie franczyzobiorców dla konceptu gastronomicznego, którgo marka nie jest szerzej znana polskim konsumentom będzie bardzo trudnym zadaniem. Boleśnie przekonała się o tym inna wywodząca się ze Szwecji sieć gastronomiczna, czyli Max Burgers, która przynajmniej dwukrotnie podejmowała taką próbę. W efekcie niepowodzenia podjęła decyzję o samodzielnej inwestycji i budowie w naszym kraju sieci własnych restauracji. Inną kwestią jest to, że w Polsce jest ograniczona liczba operatorów, którzy unieśliby ciężar finansowy i operacyjny takiej master franczyzy – komentuje Andrzej Krawczyk z ARSS.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji