Wywodząca się z Poznania sieć sklepów z artykułami spożywczymi otworzyła kolejną placówkę w Szczecinie.
Jak powiedziała nam Małgorzata Kolczyńska z działu marketingu sieci Chata Polska, w połowie marca tego roku został otwarty drugi sklep w Szczecinie. Pierwszy sklep Chaty Polskiej w tym mieście został otwarty w 2015 roku.
– Obecnie pod wspólnym logo działa ponad 230 sklepów, większość należy do franczyzobiorców. Chata Polska w Szczecinie jest naszym sklepem własnym. Cały czas pracujemy nad tym, aby poszerzyć portfolio sklepów całej sieci. Nie są to działania trwające miesiąc czy dwa. Na pewno chcielibyśmy, aby tych sklepów otwarto jak najwięcej i nasi specjaliści nad tym pracują – mówi nam przedstawicielka sieci.
Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych utworzona w 1997 roku i oparta w 100 proc. na polskim kapitale, skupiająca wyłącznie polskich przedsiębiorców. Co miesiąc, sklepy sieci odwiedza średnio 3 mln klientów.
Jak wspomniała Małgorzata Kolczyńska marka rozwija się poprzez franczyzę. Poza doświadczeniem, swoim partnerom oferuje korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe.
Franczyzobiorcy mają też wsparcie biznesowego opiekuna sklepu, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz wsparcie marketingowe. W ramach walki o lojalnego klienta partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 produktów w przystępnej cenie.