Powiedzenie, że pełna szafa jest dla kobiety jak lekarstwo celnie charakteryzuje rozwój tej marki odzieżowej. Rosnące przychody i liczba salonów świadczą o tym, że na nowe ubrania pieniądze zawsze się znajdą.
W pierwszym półroczu 2016 roku Quiosque, marka odzieżowa należąca do bydgoskiej spółki PBH otworzyła 8 nowych salonów w różnych lokalizacjach (w dużych i średnich miastach). Obecnie w ramach tej sieci działa 128 salonów oraz 6 outletów, w tym 62 punkty to sklepy franczyzowe. Miesięcznie sklepy tej marki odwiedza około milion klientek.
Po zakończeniu pierwszego półrocza, odnotowano wzrost sprzedaży o 22% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Jak podała firma, wyniki są zgodne z założeniami.
W ciągu następnego półrocza spółka planuje zwiększyć skuteczność sprzedaży w sklepach o 25% - m.in. dzięki udoskonalanym standardom obsługi klienta. Planuje także dalsze zwiększenie powierzchni handlowej poprzez otwarcia nowych salonów - własnych i franczyzowych.
Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m² netto.