System partnerski Biedronki nadal w fazie testowej

Data dodania: 7 maja 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:

W sieci partnerskiej pod szyldem Biedronka działa ok. 30 sklepów. Jak dowiedzieliśmy się w biurze prasowym Jeronimo Martins Polska (JMP), z uwagi na wstępny charakter projektu prace nad rozwojem sieci nadal trwają w reżymie testowym.

Testujemy to rozwiązanie głównie w mniejszych miejscowościach i na wsiach, w których wcześniej mieszkańcy, z uwagi na brak sklepu spożywczego, byli zmuszeni robić zakupy poza miejscem zamieszkania. Z uwagi na wstępny charakter tego projektu za wcześnie jest na jego podsumowanie i na deklaracje co do dalszych planów – poinformowało nas biuro prasowe (JMP).

Wymagania dotyczące partnerów placówek agencyjnych są każdorazowo ustalane z nimi.

Z reguły oczekujemy, że przedsiębiorca, który chce rozpocząć współpracę z JMP w ramach działalności agencyjnej, musi dysponować obiektem o powierzchni kilkuset metrów kwadratowych. Nasz potencjalny partner biznesowy musi być właścicielem takiego obiektu lub powinien wykazać się terminową umową najmu, która zabezpieczy okres trwania umowy partnerskiej. Na tym etapie jesteśmy zainteresowani minimum pięcioletnimi umowami agencyjnymi – wyjaśnia inwestor.

Jeronimo Martins Polska informuje także, że zgodnie z planami sieci Biedronka, kontynuowany jest jej równomierny rozwój. Aktualnie sieć liczy ponad 2400 sklepów w całej Polsce. Podtrzymywane są też plany, by do 2015 roku liczba sklepów wzrosła do 3000.

W tym roku właściciel sieci sklepów Biedronka, zajął drugie miejsce w prestiżowym rankingu przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” – Lista 500 Największych Polskich Przedsiębiorstw. Spółka awansowała o dwie pozycje w porównaniu z ubiegłorocznym zestawieniem.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram