Ponad 35,5 tys. odwiedzających, 528 wystawców, 447 marek z 79 sektorów gospodarki – to dane podsumowujące targi Franchise Expo Paris, które odbyły się w marcu tego roku w Paryżu.
Tegoroczna wystawa organizowana przez Reed Expositions i Francuską Federację Franczyzy wzmocniła swoją pozycję w grupie wiodących w Europie platform zrzeszających środowiska biznesowe. Organizatorzy targów pochwalili się 30-proc. wzrostem liczby zagranicznych gości. Większość z odwiedzających pochodziła z krajów UE. Na targi przyjechali też goście z Maroka, Kanady, Szwajcarii, Tunezji i Izraela. Podczas tegorocznej imprezy uczestnikom zaprezentowano ponad 110 nowych koncepcji.
Franchise Expo Paris prezentuje renomowane międzynarodowe marki oraz nowe koncepty o wysokim potencjale rozwoju na szybko rosnących rynkach całego świata. Organizatorzy targów to profesjonaliści, którzy wspierają i doradzają początkującym przedsiębiorcom, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem na temat franczyzy i prowadzenia działalności gospodarczej.
Były też nagrody i wyróżnienia. Podczas konkursu organizowanego przez Gan Assurances we współpracy z Francuską Federacją Franczyzy w wyniku głosowania został wyłoniony najbardziej ambitny franczyzodawca. Ten tytuł otrzymał właściciel konceptu Tom&Co (marki sklepów zoologicznych z Belgii).
INK