Światowa marka franczyzowa zachęca do pracy w Polsce

Autor: Redakcja
Data dodania: 23 listopada 2016
Kategoria:
Foto: McDonald's
Nowa kampania internetowa McDonald's.

Amerykańska sieć restauracji szybkiej obsługi coraz mocniej wchodzi w reklamę internetową. Tym razem zainwestowała w produkcję filmów, które zobaczyć m.in. w kanałach VoD oraz jako pre-rolle na YouTube.

McDonald’s Polska wystartował z kampanią „Ja? Pracuję w Maku!”. Ten projekt employer brandingowy prezentuje pracowników firmy, ich pasje i zainteresowania. Mówi o różnorodności zespołu i jego autentycznych wartościach.

W filmach wystąpiło pięcioro pracowników lokali sieci w Polsce. Mistrzyni badmintona, zapalony perkusista, piłkarka, amator szybownictwa oraz pasjonat gardłowego śpiewu mongolskiego to postacie wyłonione w ramach wewnętrznego konkursu, do którego McDonald’s zaprosił wszystkich pracowników.

Spośród ponad pół tysiąca zgłoszeń sami pracownicy w głosowaniu wybrali zwycięzców – osoby z ciekawymi pasjami. To one zostały twarzami tej kampanii.

Działania prowadzone na zewnątrz firmy są realizowane wyłącznie w internecie. Filmy w wersjach 15- i 30-sekundowych można zobaczyć m.in. w kanałach VoD oraz jako pre-rolle na YouTube. Zaplanowano także kampanię odsłonową.

Blisko 70% restauracji McDonald's w Polsce to lokale licencyjne prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców działających w ramach systemu McDonald's.

Obecnie działa w Polsce ponad 370 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 18 500 osób. W sieci działa 63 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.

W roku spółka otworzyła kilkanaście nowych obiektów. Większość z nich została przekazana we franczyzę. Ofertę franczyzy McDonald’s kieruje do osób, które mają doświadczenie oraz udokumentowane sukcesy biznesowe i dzięki temu zdołali zakumulować dostateczne środki finansowe na wykupienie franczyzy. Minimalna kwota inwestycji to 1 200 000 zł. 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram