Superpolisa.pl kontynuuje sportową linię promocji wizerunkowej

Autor: Redakcja
Data dodania: 3 kwietnia 2015
Kategoria:
Raport Superpolisy: za OC wolimy zapłacić przelewem; Foto: Superpolisa

Foto: Superpolisa.pl

Od początku kwietnia do końca czerwca br. potrwa telewizyjna kampania porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl, która buduje sieć oddziałów franczyzowych. Multiagencja zachęca klientów do kupna polis OC/AC i agentów ubezpieczeniowych do współpracy.  

W sportowej ofercie programowej Grupy Polsat będzie można zobaczyć billboardy i sponsorskie firmy z udziałem Mateusza Borka. Zaplanowana na trzy miesiące kampania to kolejna telewizyjna promocja porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W zeszłym roku od czerwca do października multiagencja w trzech 15-sekundowych zachęcała klientów do kupna polis OC/AC oraz agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach sieci sprzedaży.

Tym razem kampania oparta jest o sponsoring transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis, boks czy Formuła 1. Działania mają na celu budowę rozpoznawalności marki wśród klientów docelowych.

- Oprócz reklam skierowanych do agentów i klientów przez cały poprzedni sezon byliśmy także zaangażowani w sponsoring Formuły 1. Postanowiliśmy kontynuować tę sportową linię promocji i rozszerzyć działania również na inne dyscypliny, niezwiązane bezpośrednio z motoryzacją, czyli dziedziną ważną z punktu widzenia oferowanych przez nas ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki temu z jednej strony zachowujemy spójność kierowanego do odbiorców przekazu, a z drugiej docieramy z informacją o naszej firmie do znacznie szerszego grona odbiorców - tłumaczy Jakub Nowiński z porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl.

Bohaterem 8-sekundowych billboardów sponsorskich jest brand hero Superpolisy, pies Spox, a głosu animowanej postaci użyczył jeden z najbardziej rozpoznawanych polskich komentatorów sportowych - Mateusz Borek. Klip w dwóch wersjach widzowie Grupy Polsat zobaczą w Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram