Superpolisa celuje reklamą w agentów 

Data dodania: 13 października 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Superpolisa i DK Notus łączą siły; Foto: Superpolisa

Superpolisa zaprasza do współpracy najlepszych Agentów” – to hasło przewodnie kampanii reklamowej multiagencji ubezpieczeniowej, jest ona już za półmetkiem. Od początku września do końca października na ekranach telewizorów zobaczyć można spoty reklamowe. Spox, brand hero Superpolisa.pl, by zaprosić agentów ubezpieczeniowych do współpracy wciela się w rolę prawdziwego superbohatera.

Przekaz kierowany jest przede wszystkim do agentów ubezpieczeniowych, gotowych samodzielnie prowadzić działalność w oparciu o ogólnopolski system franczyzowy lub partnerski, jak również na zasadach niezależnego doradcy.

Swoje cele biznesowe firma realizuje dzięki zaangażowaniu profesjonalnych partnerów, których nieustannie przybywa. Do tej pory spółka podpisała już ok. 350 umów partnerskich, współpracuje z ponad 600 doradcami.

Superpolisa oferuje atrakcyjne warunki startu, m.in. dając 10 tys. zł dofinansowania na otwarcie własnej placówki franczyzowej. Agenci mogą liczyć na sprawdzony i gotowy model biznesowy, system bezpłatnych szkoleń i merytoryczne wsparcie sprzedaży.

Zainteresowanych pracą w ramach sieci Superpolisa, zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram