60 uruchomionych punktów sprzedaży w ostatnim sezonie wiosenno-letnim firma ICE’N’GO! odbiera jako wielki sukces. Spółka, która na polskim rynku działa od 2011 roku rozwija się coraz bardziej dynamicznie.
Jak poinformowała nas spółka, sezon wiosenno-letni 2014 był wyjątkowo udany dla firmy, a do sukcesu marki przyczyniła się przede wszystkim unikalność i niepowtarzalność samego produktu.
Deser mrożony ICE’N’GO! wyróżnia się na rynku z kilku powodów. Wytwarzany jest na bazie naturalnych składników: mleka, śmietany, owoców, soków owocowych i alg morskich. Nie zawiera sztucznych konserwantów, ani barwników. Największą przewagą jest jednak bardzo oryginalna i niepowtarzalna konsystencja mrożonych kuleczek. Pojedyncze perełki powstają w wyniku użycia tzw. zamrażania kriogenicznego (opatentowanej technologii produkcji w temperaturze -197C). Ze względu na nietypową procedurę produkcji, deser serwowany jest w temperaturze -35C., co czyni go wyjątkowym na rynku.
Dodatkowo, swoją popularność zawdzięcza nietypowej formie podania. Mrożone kuleczki serwowane są w plastikowych czapeczkach lub kolorowych kubeczkach. Dzieci zachwycają się smakiem i konsystencją deseru, a ich opiekunowie doceniają naturalność składników.
Przez zaledwie kilka sezonów deser ICE’N’GO! zdobył szerokie grono miłośników. Kolorowe stoiska z uśmiechniętymi pracownikami zachęcającymi do spróbowania mrożonych kuleczek, można było spotkać w wielu miejscach, zarówno na nadmorskich deptakach, jak i parkach rozrywki czy ogrodach zoologicznych. Coraz większe zainteresowanie produktem sprawiło, że firma zaczyna poszerzać ofertę punktów całorocznych. Do takich należy punkt w warszawskim Centrum Nauki Kopernik oraz centra rozrywek dla dzieci.
Czas jesienno-zimowy to okres intensywnych przygotowań do otwarcia nowego sezonu. Firma przygotowuje plan na rok 2015 rok. Poszukiwane są nowe lokalizacje dla punktów sprzedaży. Aby dołączyć do franczyzy, należy dysponować minimalnym kapitałem w wysokości 15 tys. zł. Kluczowym warunkiem do nawiązania współpracy jest dysponowanie atrakcyjnym (pod kątem odwiedzalności) miejscem do prowadzenia sprzedaży. Preferowane lokalizacje to parki rozrywki, ogrody zoologiczne, deptaki nadmorskie, aquaparki, centra zabaw, centra nauki dla dzieci oraz miejsca o dużym natężeniu ruchu turystycznego.
INK
Zainteresowanych współpracą z marką ICE’N’GO! zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.