Subway stawia na PR przy poszukiwaniu franczyzobiorców

Autor: Redakcja
Kategoria:
Subwey stawia na PR przy poszukiwaniu franczyzobiorców; Foto: Subwey

Subway, jedna z największych i najszybciej rozwijających się sieci franczyzowa na świecie z restauracjami szybkiej obsługi chce dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych biorców licencji. Firma rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relations w zakresie wspierania rozwoju franczyzy marki Subway w Polsce. Przetarg wygrała warszawska agencja Good One PR.

Restauracje Subway oferują swoim klientom przede wszystkim amerykańskie sandwicze, robione ze świeżych warzyw, mięs oraz wędlin na oczach klienta i wedle jego życzenia.

Początki sieci sięgają 1965 r. Właśnie wtedy, w USA, powstał pierwszy punkt sprzedaży sandwiczy, jednak biznesowy pomysł Freda DeLuca i Dr. Petera Buck szybko spotkał się z zainteresowaniem na całym świecie i tak w chwili obecnej sieć liczy ponad 42 tys. restauracji w 107 krajach świata, w tym 86 w Polsce. Pierwsza restauracja Subway w Polsce powstała w 2000 r. przy Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram