Subway, jedna z największych i najszybciej rozwijających się sieci franczyzowa na świecie z restauracjami szybkiej obsługi chce dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych biorców licencji. Firma rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relations w zakresie wspierania rozwoju franczyzy marki Subway w Polsce. Przetarg wygrała warszawska agencja Good One PR.
Restauracje Subway oferują swoim klientom przede wszystkim amerykańskie sandwicze, robione ze świeżych warzyw, mięs oraz wędlin na oczach klienta i wedle jego życzenia.
Początki sieci sięgają 1965 r. Właśnie wtedy, w USA, powstał pierwszy punkt sprzedaży sandwiczy, jednak biznesowy pomysł Freda DeLuca i Dr. Petera Buck szybko spotkał się z zainteresowaniem na całym świecie i tak w chwili obecnej sieć liczy ponad 42 tys. restauracji w 107 krajach świata, w tym 86 w Polsce. Pierwsza restauracja Subway w Polsce powstała w 2000 r. przy Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
INK