Marka Subway podsumowuje pierwsze półrocze roku 2017 i planuje swoje osiągnięcia na następne 6 miesięcy. Jak zawsze w rozwoju koncentruje się przede wszystkim na swoich franczyzobiorcach.
„Od początku roku otworzyliśmy 8 nowych restauracji, ponadto sprzedaliśmy 8 nowych licencji, wynajęliśmy 3 nowe lokalizacje. Zainteresowanie współpracą w Polsce nie maleje, w ciągu dwóch ostatnich wakacyjnych tygodni naliczyliśmy 90 nowych zainteresowanych otwarciem własnej restauracji Subway” - mówi Martin Princ, Country Director CEE.
Rozwój marki od 2016 roku wzmocniła współpraca z siecią stacji benzynowych Lotos, gdzie otworzono 16 nowych restauracji. Najnowsze badania rynku z Wielkiej Brytanii, gdzie marka jest liderem na rynku franczyzowym i QSR (Quick Service Restaurant) pod względem liczby otworzonych restauracji pokazały, że jednym z głównych czynników warunkujących powodzenie marki jest stałe wsparcie franczyzobiorców.
„Przepis na biznes“ marki Subway® to zachowanie niezależności prowadzenia biznesu, ale jednocześnie przygotowanie dla przedsiębiorców rozwiązań operacyjnych, strategii marketingowych oraz m.in. możliwości dalszego rozwoju. 57% franczyzobiorców z Wielkiej Brytanii chciałoby w przyszłości otworzyć kolejne restauracje” - dzieli się wynikami badania biuro Subway® w Wielkiej Brytanii.
Polski rynek ma duży potencjał dla dalszego rozwoju marki. Trzy regiony naszego kraju wciąż czekają na swojego agenta ds. rozwoju – to Polska południowo-zachodnia, centralna i północno-zachodnia. Zadaniem agenta jest wsparcie franczyzobiorców na swoim terenie. Jest to fachowiec z doświadczeniem franczyzobiorcy. Jeśli firma dostrzega taki potencjał w którymś z franczyzobiorców – oferuje objęcie stanowiska agenta ds. rozwoju Subway już po 6 miesiącach od momentu uruchomienia restauracji.
O marce Subway®
Marka Subway® powstała w 1965 r. w Stanach Zjednoczonych. Każda jej restauracja jest prowadzona przez franczyzobiorcę. W roku 2011 zyskała pierwszeństwo pod względem liczby otwieranych restauracji na świecie. Obecnie otworzonych jest ponad 44 tys. restauracji na świecie. W Polsce działa 135 lokali.