Subway w Polsce – apetyt na biznes rośnie

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 lipca 2017
Kategoria:
Foto: Subway
Subway w Polsce – apetyt na biznes rośnie

Marka Subway podsumowuje pierwsze półrocze roku 2017 i planuje swoje osiągnięcia na następne 6 miesięcy. Jak zawsze w rozwoju koncentruje się przede wszystkim na swoich franczyzobiorcach.

Od początku roku otworzyliśmy 8 nowych restauracji, ponadto sprzedaliśmy 8 nowych licencji, wynajęliśmy 3 nowe lokalizacje. Zainteresowanie współpracą w Polsce nie maleje, w ciągu dwóch ostatnich wakacyjnych tygodni naliczyliśmy 90 nowych zainteresowanych otwarciem własnej restauracji Subway” - mówi Martin Princ, Country Director CEE.

Rozwój marki od 2016 roku wzmocniła współpraca z siecią stacji benzynowych Lotos, gdzie otworzono 16 nowych restauracji. Najnowsze badania rynku z Wielkiej Brytanii, gdzie marka jest liderem na rynku franczyzowym i QSR (Quick Service Restaurant) pod względem liczby otworzonych restauracji pokazały, że jednym z głównych czynników warunkujących powodzenie marki jest stałe wsparcie franczyzobiorców.

Przepis na biznes“ marki Subway® to zachowanie niezależności prowadzenia biznesu, ale jednocześnie przygotowanie dla przedsiębiorców rozwiązań operacyjnych, strategii marketingowych oraz m.in. możliwości dalszego rozwoju. 57% franczyzobiorców z Wielkiej Brytanii chciałoby w przyszłości otworzyć kolejne restauracje” - dzieli się wynikami badania biuro Subway® w Wielkiej Brytanii.

Polski rynek ma duży potencjał dla dalszego rozwoju marki. Trzy regiony naszego kraju wciąż czekają na swojego agenta ds. rozwoju – to Polska południowo-zachodnia, centralna i północno-zachodnia. Zadaniem agenta jest wsparcie franczyzobiorców na swoim terenie. Jest to fachowiec z doświadczeniem franczyzobiorcy. Jeśli firma dostrzega taki potencjał w którymś z franczyzobiorców – oferuje objęcie stanowiska agenta ds. rozwoju Subway już po 6 miesiącach od momentu uruchomienia restauracji.

O marce Subway®

Marka Subway® powstała w 1965 r. w Stanach Zjednoczonych. Każda jej restauracja jest prowadzona przez franczyzobiorcę. W roku 2011 zyskała pierwszeństwo pod względem liczby otwieranych restauracji na  świecie. Obecnie otworzonych  jest ponad 44 tys. restauracji na świecie. W Polsce działa 135 lokali.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram