Subway przypadł do gustu przedsiębiorcom w Rosji 

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Subway

Subway otrzymał tytuł najlepszej franczyzy w Rosji w segmencie fast food. 

Koncept gastronomiczny Subway zwyciężył w konkursie Russian Sandwich Awards w nominacji „franczyza roku”, który został zorganizowany w ramach międzynarodowych targów International Fast Food Fair Moscow (IFFF).

Sieć Subway działa na rosyjskim rynku fast food od 2004 roku. Na początku 2014 roku w sieci działało 650 barów w 95 rosyjskich miastach. Spółka planuje, że do końca 2015 roku w Rosji będzie funkcjonować 1 tys. restauracji.

Wiceprezes Subway Rosja, Giennadij Koczetkow zaznacza, że ofertę współpracy tej sieci wyróżnia stosunkowo niskie koszty wejścia do biznesu restauracyjnego i szybki okres zwrotu inwestycji wynoszący od jednego roku do półtora.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram