
SUBWAY Katowice-Pyrzowice
Logo największej sieci gastronomicznej na świecie coraz częściej pojawia się na stacjach benzynowych. Marka Subway staje się atrakcyjna nie tylko jako samodzielna inwestycja, ale może być sposobem na wzbogacenie oferty działającego już biznesu.
Dotychczas punkty amerykańskiego lidera restauracji szybkiej obsługi kojarzone były głównie z centrami handlowymi i głównymi ulicami największych polskich miast. Pierwsze punkty Subway przy stacjach BP i Arge pojawiły się w Katowicach i Krakowie. Otwarte restauracje stanowią integralną część stacji lub mieszczą się w osobnym budynku. W przypadku tak specyficznej lokalizacji sprawdza się także format Drive Thru.
- Połączenie punktu zakupu paliw z marką alternatywną wobec fast foodów okazuje się inwestycją trafioną finansowo, ale też opłacalną wizerunkowo, mówi Michał Piasecki, Agent Rozwoju marki. - Nasz koncept jest na tyle elastyczny, że sprawdza się w różnych lokalizacjach. Niewiele innych marek chce i może w rzeczywisty sposób podnieść atrakcyjność biznesu paliwowego. Właściciele stacji, na których otwarto restauracje Subway, zauważyli wyraźny wzrost sprzedaży paliw. To potwierdza, że dzięki logo Subwaya stacja zyskuje nowych klientów i dodatkowy wyróżnik pośród innych punktów
o podobnym charakterze.
Zainteresowanie mariażem restauracji szybkiej obsługi z biznesem paliwowym ma związek
z coraz popularniejszym łączeniem różnych konceptów, a przez to oferowaniem klientowi większego zakresu usług – bardziej lub mniej związanych z podstawową działalnością firmy. Biznes coraz częściej szuka wsparcia i inspiracji wśród innych graczy na rynku.
Marka Subway ma w planach kolejne otwarcia restauracji przy stacjach benzynowych w całej Polsce.
Źródło: materiały prasowe, oprac. rś
Logo największej sieci gastronomicznej na świecie coraz częściej pojawia się
na stacjach benzynowych. Marka Subway staje się atrakcyjna nie tylko jako samodzielna inwestycja, ale może być sposobem na wzbogacenie oferty działającego już biznesu.
Dotychczas punkty amerykańskiego lidera restauracji szybkiej obsługi kojarzone były głównie z centrami handlowymi i głównymi ulicami największych polskich miast. Pierwsze punkty Subway przy stacjach BP i Arge pojawiły się w Katowicach i Krakowie. Otwarte restauracje stanowią integralną część stacji lub mieszczą się w osobnym budynku. W przypadku tak specyficznej lokalizacji sprawdza się także format Drive Thru.
- Połączenie punktu zakupu paliw z marką alternatywną wobec fast foodów okazuje się inwestycją trafioną finansowo, ale też opłacalną wizerunkowo, mówi Michał Piasecki, Agent Rozwoju marki. - Nasz koncept jest na tyle elastyczny, że sprawdza się w różnych lokalizacjach. Niewiele innych marek chce i może w rzeczywisty sposób podnieść atrakcyjność biznesu paliwowego. Właściciele stacji, na których otwarto restauracje Subway, zauważyli wyraźny wzrost sprzedaży paliw. To potwierdza, że dzięki logo Subwaya stacja zyskuje nowych klientów i dodatkowy wyróżnik pośród innych punktów o podobnym charakterze.
Zainteresowanie mariażem restauracji szybkiej obsługi z biznesem paliwowym ma związek
z coraz popularniejszym łączeniem różnych konceptów, a przez to oferowaniem klientowi większego zakresu usług – bardziej lub mniej związanych z podstawową działalnością firmy. Biznes coraz częściej szuka wsparcia i inspiracji wśród innych graczy na rynku.
Marka Subway ma w planach kolejne otwarcia restauracji przy stacjach benzynowych w całej Polsce.
Źródło: materiały prasowe, oprac. rś