SUBWAY® - coś dla dzieci i fanów futbolu

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 sierpnia 2013
Kategoria:

Pele_2Pelé, ikona światowego futbolu, został międzynarodowym ambasadorem marki SUBWAY®, lidera rynku restauracji szybkiej obsługi.

W całej mojej karierze zawsze starałem się dbać o moje ciało: właściwie się odżywiać, ćwiczyć i odpoczywać -powiedział Pelé. Nie mogę się doczekać, aby móc wraz z pozostałymi ambasadorami marki SUBWAY® zachęcać rodziny z całego świata do dbania o odpowiednie odżywianie się i do prowadzenia aktywnego trybu życia.

Ponadto sieć rozpoczęła współpracę z Disneymedia+. Pierwsze efekty współpracy dwóch koncernów na polskim rynku można było zobaczyć przy okazji filmu animowanego „Uniwersytet Potworny”. Materiały in-store promujące Kid’s Pack, nową ofertę marki SUBWAY® dla dzieci, zawierały informacje o premierze, a dla najmłodszych przygotowano limitowaną edycję toreb z głównymi postaciami z najnowszej animacji Disney’a Mike’iem Wazowskim i Jamesem P. Sullivanem.
W promowanym zestawie dla dzieci Kid’s Pack znajduje się 10-centymetrowy, niskotłuszczowy sandwicz MiniSUB – do wyboru z indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariańskim Veggy Patty i świeżymi warzywami, zielone jabłko i woda mineralna.

Współpraca z tak utytułowanym światowym graczem to dla nas prawdziw radość i wyzwanie, mówi Jan Petr, koordynator ds. marketingu w sieci SUBWAY®. Połączenie sił z Disneymedia+ pozwoli nam na realizację różnorodnych projektów w obrębie każdego ze 102 krajów, w których jesteśmy obecni. Mamy nadzieję, że nasze działania znajdą swoje bezpośrednie przełożenie na satysfakcję naszych klientów – tych małych i dużych.

W Polsce sieć liczy 77 placówek franczyzowych i wciąż pojawiają się nowe lokalizacje, w których zostaną uruchomione restauracje SUBWAY®. By stać się jednym z właścicieli takiej restauracji należy dysponować kwotą prawie ćwierć miliona złotych, do tego dochodzi koszt licencji w wysokości 7,5 tys. euro.

Marta Rolka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram