Pelé, ikona światowego futbolu, został międzynarodowym ambasadorem marki SUBWAY®, lidera rynku restauracji szybkiej obsługi.
Ponadto sieć rozpoczęła współpracę z Disneymedia+. Pierwsze efekty współpracy dwóch koncernów na polskim rynku można było zobaczyć przy okazji filmu animowanego „Uniwersytet Potworny”. Materiały in-store promujące Kid’s Pack, nową ofertę marki SUBWAY® dla dzieci, zawierały informacje o premierze, a dla najmłodszych przygotowano limitowaną edycję toreb z głównymi postaciami z najnowszej animacji Disney’a Mike’iem Wazowskim i Jamesem P. Sullivanem.
W promowanym zestawie dla dzieci Kid’s Pack znajduje się 10-centymetrowy, niskotłuszczowy sandwicz MiniSUB – do wyboru z indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariańskim Veggy Patty i świeżymi warzywami, zielone jabłko i woda mineralna.
Współpraca z tak utytułowanym światowym graczem to dla nas prawdziw radość i wyzwanie, mówi Jan Petr, koordynator ds. marketingu w sieci SUBWAY®. Połączenie sił z Disneymedia+ pozwoli nam na realizację różnorodnych projektów w obrębie każdego ze 102 krajów, w których jesteśmy obecni. Mamy nadzieję, że nasze działania znajdą swoje bezpośrednie przełożenie na satysfakcję naszych klientów – tych małych i dużych.
W Polsce sieć liczy 77 placówek franczyzowych i wciąż pojawiają się nowe lokalizacje, w których zostaną uruchomione restauracje SUBWAY®. By stać się jednym z właścicieli takiej restauracji należy dysponować kwotą prawie ćwierć miliona złotych, do tego dochodzi koszt licencji w wysokości 7,5 tys. euro.
Marta Rolka