Stylowe wejście

Data dodania: 7 października 2013
Kategoria:
50style

50 style, to ogólnopolska sieć salonów multibrandowych funkcjonująca na zasadzie wolumenowej. W prawie 50 salonach w całej Polsce sprzedaje najmodniejsze marki sportstylowe tj. Nike, adidas, Reebok, Puma, Umbro, Converse, Lotto, Feewear, które są cenowo przyjazne dla portfela.

W sieci 50 Style działa obecnie 49 sklepów z czego 34 to sklepy franczyzowe. Forma współpracy franczyzowej, to model rozwoju przyjęty dla konceptu 50 style. Korzyścią dla MIG jest wykorzystanie znajomości lokalnych rynków przez partnerów. Partnerzy natomiast korzystają z szerokiej palety asortymentowej dostosowanej do rodzimego rynku i profesjonalnego wsparcia w zakresie aranżacji i prowadzenia sklepu. Stosunkowo niskie nakłady inwestycyjne w porównaniu z innymi konceptami franczyzowymi na polskim rynku, pozwalają na stabilny rozwój marki. Warunkami nawiązania współpracy franczyzowej jest zaplecze finansowe pozwalające na adaptację lokalu do standardów firmy oraz niezbędne zaangażowanie partnera do poprowadzenia placówki handlowej. Doświadczenie w branży jest mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny.

Klientów 50 style czeka w przyszłości wiele nowości. W planach mamy oczywiście dalszą ekspansję sieci. Stale otwieramy nowe salony stacjonarne w różnych miejscach w Polsce, a także rozwijamy się na polu internetowym. Pracujemy obecnie także nad modyfikacją programu lojalnościowego, który stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny – mówi Tomasz Stawski, Kierownik Rozwoju Sieci Franczyzowej.

Obecny rok jest dla 50 style rokiem przełomowym, bowiem zadebiutowała ona w komunikacji telewizyjnej. Po raz pierwszy w swojej historii marka została fundatorem nagrody głównej w wysokości 100 tysięcy złotych w jednym z programów typu talent show w Polsce – tanecznym „Got To Dance. Tylko Taniec”. 8-sekundowy spot, prezentujący 50 style jako fundatora nagrody, emitowany jest w przerwach programu. W spocie występuje dobrze już znany polskiej publiczności Dawid Ignaczak, który wygrał pierwszą edycję programu. Na filmie, nastoletni mistrz poppingu tańczy w salonie 50 style.

- Pojawiając się jako fundator nagrody głównej otwieramy się na nowe kanały promocji marki w różnych mediach. Na debiut wybraliśmy, nieprzypadkowo, program taneczny „Got To Dance”, ponieważ odzwierciedla on wartości, w które wierzymy także i my – otwartość na wiele różnych stylów oraz aktywny rozwój i poszukiwanie wciąż nowych, innowacyjnych form wyrazu – dodaje Stawski.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design