Sieć sklepów spożywczych Stokrotka otwiera kolejny sklep franczyzowy w formacie market. Placówka będzie działać w Ostrówku koło Łochowa. Jest to drugi franczyzowy market tej sieci. Łącznie Stokrotka będzie posiadać już 29 sklepów w formacie marketowym.
W ubiegłym miesiącu Stokrotka informowała o otwarciu pierwszego franczyzowego marketu w Zamościu. Uruchomienie kolejnego sklepu w tej formule zapowiada rosnące tempo rozwoju sieci w koncepcji market.
W kwietniu b.r. Stokrotka wyszła na rynek z ofertą współpracy w ramach partnerskiego systemu franczyzowego. Dotychczas sieć oferowała współpracę w formacie supermarketowym, obecnie otwiera się także na format marketowy tj. sklepy o powierzchni sprzedaży 200-400 m². Nowa formuła będzie umożliwiać klientom zrobienie pełnych, codziennych zakupów, ze szczególnym uwzględnieniem szerokiej oferty artykułów świeżych. Market będzie blisko klienta, dzięki swoim lokalizacjom - zarówno w osiedlach większych miast, jak i miejscowościach gminnych.
Spółka Stokrotka stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Stokrotka jest firmą z polskim kapitałem i bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w1994 roku w Lublinie. W ciągu dwóch dekad Emperia Holding S.A. prowadziła dynamiczny rozwój sieci Stokrotka na terenie całego kraju. Zaowocowało to pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem ponad 240 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.
Zainteresowanych współpracą pod szyldem tej sieci zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.
INK