Stile_Unico
Obecnie pod tym szyldem działa jeden salon, na warszawskiej Woli. W sierpniu ruszy kolejny, tym razem na Ursynowie. Firma zamierza także uruchamiać kolejne jednostki własne, na razie głównie na terenie Warszawy.
- Nasz pierwszy salon znajduje się trochę na uboczu, gdyż miał służyć głównie do celów szkoleniowych. Okazało się jednak, że pozyskał grono stałych klientów, jest rentowny, więc pozostawiamy go otwartym dla klientów, a nie tylko dla uczniów. Drugi salon będzie już typowym wzorcowym salonem znajdującym się w bardzo dobrej lokalizacji. Ale przy nim również znajdzie się akademia szkoleniowa. Chcemy, by była to także ważna część naszej działalności – wyjaśnia Aleksandra Skawiniak.
Stile Unico prowadzi już także zaawansowane rozmowy z pierwszymi kandydatami na franczyzobiorców, m.in. we Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Bydgoszczy i Łowiczu. Franczyzobiorca sieci może liczyć na pomoc w zakresie pozyskania lokalizacji, zwłaszcza w obrębie centrum handlowego, pomoc w negocjacji umowy najmu, a także na przygotowanie wytycznych co do prac budowlanych w lokalu. Franczyzodawca zapewni także dostawę wszystkich mebli i sprzętu niezbędnych do uruchomienia salonu po cenach wynegocjowanych dla całej sieci. Za dostawy kosmetyków marki Oyster będzie zaś odpowiadał sam Tenex, który jest ich dystrybutorem.
- Zakup kosmetyków jest dla każdej placówki istotnym kosztem. Ale dzięki temu, że Tenex jest ich dystrybutorem salony Stile Unico mają spore możliwości konkurowania cenami z innymi – mówi Skawiniak.
Głównym zadaniem franczyzobiorcy sieci jest dopilnowanie prac budowlanych w salonie, rekrutacja pracowników i nadzór nad nimi, a także sfinansowanie całej inwestycji. Jej koszt to ok. 60-65 tys. zł plus adaptacja lokalu.