Stile Unico stawia na edukację młodych fryzjerów

Autor: Redakcja
Data dodania: 30 czerwca 2011
Kategoria:
Stile_Unico

Stile_Unico

Sieć chce rozwijać się poprzez franczyzę. Nie zamierza jednak zaniedbywać inwestycji własnych. Ponadto przy każdym jej salonie ma funkcjonować akademia szkoleniowa.

- Na rynku brakuje kursów uczących zawodu od podstaw, pozwalających wykształcić młodą, profesjonalną kadrę fryzjerską. Dlatego firma Tenex rozwijająca sieć Stile Unico, oprócz kursów bardziej zaawansowanych z technik strzyżenia czy koloryzacji, zdecydowała się uruchomić także tego typu szkolenia – mówi Aleksandra Skawiniak, odpowiedzialna za rozwój sieci Stile Unico.

Obecnie pod tym szyldem działa jeden salon, na warszawskiej Woli. W sierpniu ruszy kolejny, tym razem na Ursynowie. Firma zamierza także uruchamiać kolejne jednostki własne, na razie głównie na terenie Warszawy.

- Nasz pierwszy salon znajduje się trochę na uboczu, gdyż miał służyć głównie do celów szkoleniowych. Okazało się jednak, że pozyskał grono stałych klientów, jest rentowny, więc pozostawiamy go otwartym dla klientów, a nie tylko dla uczniów. Drugi salon będzie już typowym wzorcowym salonem znajdującym się w bardzo dobrej lokalizacji. Ale przy nim również znajdzie się akademia szkoleniowa. Chcemy, by była to także ważna część naszej działalności – wyjaśnia Aleksandra Skawiniak.

Stile Unico prowadzi już także zaawansowane rozmowy z pierwszymi kandydatami na franczyzobiorców, m.in. we Wrocławiu, Gorzowie Wielkopolskim, Bydgoszczy i Łowiczu. Franczyzobiorca sieci może liczyć na pomoc w zakresie pozyskania lokalizacji, zwłaszcza w obrębie centrum handlowego, pomoc w negocjacji umowy najmu, a także na przygotowanie wytycznych co do prac budowlanych w lokalu. Franczyzodawca zapewni także dostawę wszystkich mebli i sprzętu niezbędnych do uruchomienia salonu po cenach wynegocjowanych dla całej sieci. Za dostawy kosmetyków marki Oyster będzie zaś odpowiadał sam Tenex, który jest ich dystrybutorem.

- Zakup kosmetyków jest dla każdej placówki istotnym kosztem. Ale dzięki temu, że Tenex jest ich dystrybutorem salony Stile Unico mają spore możliwości konkurowania cenami z innymi – mówi Skawiniak.

Głównym zadaniem franczyzobiorcy sieci jest dopilnowanie prac budowlanych w salonie, rekrutacja pracowników i nadzór nad nimi, a także sfinansowanie całej inwestycji. Jej koszt to ok. 60-65 tys. zł plus adaptacja lokalu.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram