Stava dowozi zakupy klientów marki Decathlon

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Stava

Foto: Stava

Stava nawiązała współpracę z marką Decathlon. Kurierzy Stava już teraz dostarczają zakupy klientom Decathlon w Kaliszu, Legnicy, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie i Słupsku. Obie firmy planują w przyszłości rozszerzyć współpracę.

Według badań Deloitte, już 37 proc. Polaków korzysta z opcji zakupów online z dostawą do domu. Taki odsetek konsumentów decydujących się na zakupy z dowozem to najwyższy wynik w historii badania Global State of the Consumer Tracker. Dlatego też sieć sklepów sportowych i turystycznych Decathlon intensywnie rozwija swoją ofertę dla klientów preferujących zakupy online.

– Rynek E-commerce zmienia się bardzo szybko. W Decathlon stawiamy na łatwe, bezpieczne zakupy z szybką dostawą. Wychodząc naprzeciw temu, chcemy proponować najnowsze rozwiązania, które sprawią, że klienci będą mogli zamawiać produkty sportowe w ekspresowym tempie. Wchodząc we współpracę z firmą Stava, jesteśmy przekonani, że zadowolimy najbardziej wymagających klientów dzięki dostawie już w 2 godziny – mówi Michał Kozłowski, head of e-commerce delivery, Decathlon Polska.

Poza już wcześniej dostępnymi opcjami dowozów zakupów ze sklepu internetowego marki Decathlon, we współpracy z siecią Stava zostały uruchomione niezawodne dostawy pod wskazany adres w sześciu miastach w Polsce. Z takiej opcji dowozu zakupów mogą korzystać mieszkańcy Kalisza, Legnicy, Lublina, Olsztyna, Rzeszowa i Słupska.

– Jesteśmy dumni, że do grona naszych klientów dołącza Decathlon - niekwestionowany lider swojego segmentu rynku. To potwierdza, że najlepsi współpracują ze Stavą. Budujemy naszą pozycję na rynku dowozów posiłków i zakupów oferując niezawodne dostawy i dokładnie na taki sam, wysoki poziom obsługi mogą liczyć klienci sieci Decathlon, którym dostarczymy produkty zamówione przez Internet – mówi Paweł Aksamit, prezes Stava S.A.

Sieć Decathlon to 60 sklepów stacjonarnych w całej Polsce oraz dynamicznie rozwijający się sklep online, będący liderem na rynku e-commerce w kategorii sport. Kupujący mogą zaopatrzyć się w akcesoria i produkty pozwalające uprawiać 90 różnych dyscyplin sportu.

Stava jest jednym z liderów rynku usług gastro-kurierskich oraz rozwija ofertę skierowaną do sieci handlowych. W zeszłym roku nawiązała strategiczną współpracę z siecią sklepów spożywczych Stokrotka oraz strategiczne partnerstwo z PointPack S.A. Kurierzy Stava dostarczają również zakupy z niezależnych sklepów i drogerii w całej Polsce.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 10 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: Zależna od etapu rozwoju oddziału
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram