Stava dowozi zakupy klientów marki Decathlon

Data dodania: 7 kwietnia 2021
Kategoria:
Foto: Stava

Foto: Stava

Decathlon nawiązał współpracę z firmą kurierską Stava. W sześciu miastach Polski - Kaliszu, Legnicy, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie i Słupsku - kurierzy Stava już obecnie dostarczają zakupy do klientów Decathlon. Oba przedsiębiorstwa zamierzają w przyszłości rozszerzyć tę współpracę.

Badania firmy Deloitte wykazały, że obecnie aż 37% Polaków korzysta z opcji zakupów online z dostawą do domu. Jest to najwyższy wynik w historii badania Global State of the Consumer Tracker. Decathlon, sieć sklepów sportowych i turystycznych, intensyfikuje rozwój swojej oferty online, by sprostać oczekiwaniom klientów preferujących zakupy internetowe.

– Rynek E-commerce rozwija się dynamicznie. W Decathlon kładziemy nacisk na zakupy proste, bezpieczne i z szybką dostawą. Dążąc do spełnienia tych potrzeb, staramy się oferować innowacyjne rozwiązania. Dzięki współpracy z firmą Stava, naszym klientom umożliwiamy zamówienie produktów sportowych z dostawą w zaledwie 2 godziny. Jest to odpowiedź na oczekiwania naszych najbardziej wymagających klientów – wyjaśnia Michał Kozłowski, head of e-commerce delivery, Decathlon Polska.

Stava, we współpracy z Decathlon, uruchomiła niezawodną usługę dostaw zakupów internetowych pod wskazany adres w sześciu polskich miastach. Taką opcję dowozu mają teraz mieszkańcy Kalisza, Legnicy, Lublina, Olsztyna, Rzeszowa i Słupska.

– Z dumą ogłaszamy, że Decathlon dołącza do grona naszych klientów. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w segmencie dostaw, a współpraca z Decathlonem potwierdza to. Dzięki naszym niezawodnym dostawom, klienci Decathlon mogą spodziewać się usługi na najwyższym poziomie, podobnie jak w przypadku naszych dotychczasowych partnerstw – mówi Paweł Aksamit, prezes Stava S.A.

Decathlon, posiadający 60 stacjonarnych sklepów w Polsce, jest liderem e-commerce w branży sportowej. Klienci mają możliwość zakupu akcesoriów i produktów do uprawiania aż 90 różnych dyscyplin sportowych.

Stava, będąca jednym z liderów na rynku usług gastro-kurierskich, rozwija także swoją ofertę dla sieci handlowych. W ubiegłym roku firma zawarła strategiczną współpracę z siecią sklepów spożywczych Stokrotka i partnerstwo z PointPack S.A. Kurierzy Stava obsługują również dostawy z niezależnych sklepów i drogerii na terenie całej Polski.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 100 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design