Starbucks zabiega o samopoczucie kur

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Za pięć lat Starbucks Coffe Company zamierza zrezygnować z jaj pochodzących z chowu klatkowego. Podobne plany mają inne amerykańskie korporacje spożywcze – podaje Bankier.pl.

Sieć kawiarni o zasięgu międzynarodowym stopniowo przestawia się na jaja od „wolnych kur” już od 2008 roku. Dopiero teraz jednak wyznaczona została data całkowitego odejścia od jaj z chowu klatkowego.

Chociaż branża ta wciąż musi dostosować podaż, aby odpowiedzieć na zapotrzebowanie rynku, zobowiązujemy się współpracować z naszymi dostawcami, a naszym celem jest 100% jaj z wolnego wybiegu do 2020 roku" – napisał Starbucks na swojej stronie internetowej. Podobne zobowiązania w ostatnim czasie złożyły inne amerykańskie firmy działające na całym świecie, m.in. McDonald’s, Burger King czy Sodexo.

W drugim kwartale tego roku Starbucks zanotował przychody rzędu 4,9 mld dolarów oraz zysk w wysokości 626,7 mln dolarów. Wywodząca się z Seattle sieć posiada 22 766 placówek w 65 krajach. Kawiarniami w naszym kraju zarządza giełdowy AmRest.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram