Foto: pixabay.com
Będziemy wchodzić do coraz mniejszych miast – zapowiada Adam Mularuk, prezydent marki Starbucks CE w firmie AmRest Coffee, w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.
W tym roku firma planuje uruchomić 12-15 nowych punktów, z czego 4 lub 5 kawiarni będzie zlokalizowanych w Warszawie. Pozostałe będą otwieranie w miastach na terenie całego kraju. AmRest planuje w perspektywie dekady podwoić liczbę placówek, czyli docelowo prowadzić 120-150 punktów. W opinii Adama Mularuka nie ma większych różnic między Warszawą a mniejszymi ośrodkami z punktu widzenia rozpoznawalności marki i siły nabywczej jej klientów. Jak zapewnia Starbucks to marka-ikona, symbol amerykańskiego stylu życia.
Typowe kawiarnie Starbucks mają średnio 130-150 mkw. powierzchni. Większe lokale o powierzchni 200 mkw. dysponują średnio 125 miejscami siedzącymi.
AmRest rozwija markę Starbucks w Polsce od dziesięciu lat. Obecnie prowadzi 64 kawiarnie, z czego 21 w Warszawie. Na całym świecie działa 28 tys. kawiarni Starbucks.
Szukasz sieci franczyzowej? Sprawdź franczyzy w naszym katalogu.