Stara Mydlarnia buduje sieć

Autor: Redakcja
Data dodania: 17 sierpnia 2011
Kategoria:
Stara Mydlarnia sklepTo kolejny producent kosmetyków naturalnych, który w ostatnim czasie postanowił rozwijać się poprzez franczyzę.

W ofercie firmy są m.in. mydła glicerynowe ręcznie robione, żele, kawiory, sole, mleka, kule do kąpieli, masła, peelingi do ciała, olejki do masażu, maseczki do twarzy itp. Ofertę uzupełniają akcesoria kąpielowe, ręczniki, świece, artykuły do aromaterapii. Obecnie produkty Starej Mydlarni można kupić w 3 sklepach firmowych sieci znajdujących się w Bydgoszczy i Gnieźnie, 11 sklepach autoryzowanych przedstawicieli działających pod szyldem Stara Mydlarnia lub Świat Mydła, a także w 19 sklepach partnerskich.

Stara Mydlarnia planuje dalej rozwijać sieć dystrybucji dzięki franczyzie. Firma rozpoczęła już podpisywanie umów z franczyzobiorcami zainteresowanymi otwarciem nowych punktów w centrach handlowych lub we własnych lokalach w centrach miast.

Sklepy działające na zasadzie franczyzy wyróżnia aranżacja przestrzeni specjalnie zaprojektowana pod kątem kosmetyki naturalnej. Wszystkie placówki franczyzowe muszą być zaprojektowane zgodnie ze standardami Starej Mydlarni, wyposażone w meble według projektu franczyzodawcy. Lokal potrzebny do otwarcia sklepu powinien mieć w granicach 25-60 mkw. Koszt inwestycji w placówkę pod szyldem marki Stara Mydlarnia jest zależny od standardu lokalu, skali adaptacji oraz wielkości lokalu i w przybliżeniu wynosi ok. 25 tys. zł.

Franczyzodawca pomaga określić, jaki towar sklep powinien mieć na początku swej działalności. Stara Mydlarnia w momencie podpisania umowy może udzielić kredytu kupieckiego. Ceny poszczególnych produktów są sugerowane na stronie www.staramydlarnia.pl, ale o ich ostatecznym poziomie decyduje właściciel placówki.

Stara Mydlarnia to kolejna sieć sklepów z kosmetykami naturalnymi, która postawiła na rozwój poprzez franczyzę. W ostatnim czasie jest to jeden z najprężniej rozwijających się segmentów rynku kosmetycznego. Pierwszą firmą z branży, która rozpoczęła w naszym kraju rozwój w tej formule, jest francuski Yves Rocher. Obecnie można przebierać w ofertach, bowiem franczyzę oferują także dwie łotewskie sieci Stenders i Attirance, francuski L'Occitane en Provence,  a także polscy producenci tacy jak Organique, Phenomé, Aromatherapy Bar, Stara Mydlarnia oraz Mydlarnia u Franciszka, przy czym ta ostatnia sieć bazuje na kosmetykach importowanych.

Więcej informacji na temat tej branży oraz dostępnych ofert franczyzowych można znaleźc w naszym raporcie o franczyzie na rynku kosmetycznym przygotowanym w maju br. - TUTAJ.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram