comfortexpress
Według ComfortExpress, rozliczanie gości z czasu, jaki faktycznie spędzają oni w obiekcie, wiąże się z korzyściami zarówno dla klienta, jak i hotelarza. Dzięki takiemu modelowi sprzedaży, w ciągu doby hotelowej to samo pomieszczenie może zostać oddane do użytku dwukrotnie. To między innymi dzięki temu osoba decydująca się na usługi ComfortExpress może liczyć na rozsądną cenę za pobyt.
- Nie ulega wątpliwości, że rynkowy sukces, jaki odniosły pobyty, zdeterminuje kierunek rozwoju oferty. Jednakże całkowite odejście od sprzedaży tradycyjnej doby hotelowej nie wchodzi w grę. Według nas innowacyjność zakłada elastyczność i wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta, a nie całkowite zerwanie z wypracowanymi schematami działania – wyjaśnia Wioletta Kastrau, dyrektor handlowa sieci CE.
I dodaje: - Hotelarstwo, szczególnie w segmencie ekonomicznym, ma ogromny potencjał i potwierdzają to analizy wszystkich liczących się firm audytujących, organizacji hotelarskich i turystycznych. Spodziewamy się, że ten trend utrzyma się przez co najmniej kilkanaście lat. Jednocześnie podzielamy optymizm kolegów po fachu i liczymy, że Euro 2012 w dużej mierze przyczyni się do rozwoju turystyki w Polsce, a same mistrzostwa zapoczątkują falę dużych imprez masowych w naszym kraju. Wtedy nadejdzie czas, w którym obiekty noclegowe w standardzie ekonomicznym wejdą w swój złoty okres.