Producent sprzętu sportowego oraz tzw. odzieży casualowej rozwijający się we franczyzie otwiera sklepy w sieci outletów.
Pod marką hummel, która powstała w Hamburgu prawie wiek temu (w 1923 roku) zostały otworte dwa kolejne salony – w Outlet Center Lublin i Outlet Center Białystok. To jej pierwsze sklepy outletowe w Polsce. Jak powiedział Łukasz Ogłoza, właściciel firmy Hummel Polska firma widzi potencjał rozwoju w regionie wschodniej Polski.
Od początku swojej działalności marka zaspokajała przede wszystkim potrzeby profesjonalistów. Przypomnijmy, że to hummel jako pierwszy wypuścił na rynek piłkarskie korki. Dziś firma produkuje specjalistyczną odzież nie tylko dla piłkarzy, ale i szczypiornistów, hokeistów oraz sportowców uprawiających inne dyscypliny.
W tym roku firma uruchomiła franczyzę. Przedsiębiorcom, którzy chcą prowadzić własny salon pod marką hummel oferuje kilka formatów współpracy: salon firmowy, strefa marki i sprzedaż.
Pierwsza wersja wymaga posiadania lokalu o powierzchni od 60 m² i inwestycji od 800 do 1200 zł na 1 m², druga - 15 m² - bez wkładu własnego. We wszystkich modelach partner może dodatkowo zarabiać dzięki dystrybucji towarów ze sklepu internetowego - w modelu click&collect.