Spór o markę

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 grudnia 2017
Kategoria:
Foto: O!Shop
Spór o markę

Prawnicy Polskiej Grupy Supermarketów (PGS) i Orlenu badają temat potencjalnego konfliktu o prawa do korzystania ze znaku towarowego O!

PGS (sieci Top Market, Delica, Minuta8) zwracał uwagę, że wystartował z marką własną O! Dobre Polskie Twoje, zanim paliwowy gigant stworzył markę własną O! Z kolei, Orlen podkreśla, że od dwóch lat rozwija sieć sklepów O!Shop, zaś odpowiednie znaki towarowe zgłosił do ochrony już w 2015 r., a gama private label skupiająca się wokół brandu O! to naturalny kolejny krok w rozwoju konceptu handlowego koncernu.

Obecnie, na półkach sieci wchodzących w skład PGS znajduje się ponad 100 produktów marki własnej z takich kategorii, jak napoje, słodycze, makarony i artykuły sypkie. Do sprzedaży trafią też mrożonki i lody O! Dobre Polskie Twoje. Grupa pracuje również nad kosmetykami pod takim samym brandem.

PKN Orlen, prowadzi blisko 1300 sklepów na stacjach w całej Polsce rozwijając ofertę spożywczą.

PGS przyznaje, że ekspansja marki O! Dobre Pewne Twoje nagle znalazła się w trudnym punkcie po tym, jak paliwowy koncern PKN Orlen zdecydował o wprowadzeniu marki o bliźniaczej nazwie O! w sklepach O!Shop.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram