Sphinx wyprzedził Onet.pl, Orbis, Allegro.pl

Autor: Redakcja
Data dodania: 18 grudnia 2009
Kategoria:

sfinkspolskaMarka Sphinx została uznana za najmocniejszą polską markę w latach 2004-2009 w kategorii handel i usługi w rankingu przygotowanym przez dziennik "Rzeczpospolita". Trudno uwierzyć, ale Sphinx wyprzedził Onet.pl, Orbis, Allegro.pl i Aster.

Został jednocześnie uznany za markę o największej sile w zestawieniu za 2009 r. w kategorii handel i usługi, a pod względem mocy marki uplasował się na drugiej pozycji - za Allegro.pl, a przed Open Finance, Royal Collection czy Expanderem.

- Nasza wysoka pozycja w rankingu potwierdza, że Sphinx to marka o ogromnej mocy - nie tylko najsilniejsza polska marka gastronomiczna, ale także lider pięciolecia w całej kategorii handlu i usług. Biorąc pod uwagę prace nad rozwojem marki, wdrażane zmiany w zakresie podnoszenia jakości w restauracjach oraz planowany dalszy rozwój sieci, zmierzamy spożytkować ten potencjał dla dalszego zwiększania wartości marki Sphinx – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

W całościowym rankingu za 2009 r., zestawiającym polskie marki według wartości ze wszystkich kategorii Sphinx zajął 145 pozycję z wyceną marki na poziomie 71,3 mln zł.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Duże zainteresowanie franczyzą Auto Gamma

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram