Otwarcie pierwszych franczyzowych lokali za granicą, rozbudowanie menu zgodnie z najnowszymi trendami w gastronomii i uruchomienie kolejnych punktów w Polsce – tak w skrócie można opisać plany sieci Makarun Spaghetti and Salad na 2017 rok.
– W 2016 roku udało nam się otworzyć 18 lokali, w tym pierwszy lokal w centrum handlowym. Dodatkowo, podpisaliśmy umowy na wyłączność terytorialną w takich miastach jak Katowice, Gliwice oraz Rzeszów, w których w najbliższym czasie pojawi się większa ilość lokali. Przygotowujemy się także do pierwszego otwarcia za granicą, które odbędzie się w tym roku – mówi portalowi Franczyzawpolsce.pl, Wiktoria Nazarian, młodszy specjalista ds. franczyzy Makarun Spaghetti and Salad.
Zaznacza, że dalszy rozwój sieci lokali będzie się opierał o system franczyzowy.
– Doszliśmy do momentu, w którym model franczyzy jest bardzo dobrze dopracowany i jesteśmy w stanie zaproponować świetną ofertę naszym partnerom – kontynuuje Wiktoria Nazarian.
W 2017 roku firma skupi się także na otwarciu pierwszych punktów za granicą. Makarun podpisał już umowy z dwoma franczyzobiorcami z Europy. Spaghetterie powstaną w Hamburgu, a także w Limerick. Franczyzodawca nie zaprzestaje również poszukiwania dogodnych lokalizacji dla potencjalnych franczyzobiorców w Polsce.
Jak podkreśla Wiktoria Nazarian, polski rynek gastronomiczny cechuje trend prozdrowotny.
– Nasza marka od początku bardzo mocno stawia na jakość produktów. W przepisach używamy jedynie produktów, które nie posiadają konserwantów i nie stosujemy ulepszaczy smaku. W tym roku natomiast planujemy wprowadzić do wszystkich naszych punktów nowe rodzaje makaronów (bezglutenowy, razowy) oraz więcej pozycji vege – dodaje.