Przełomowym momentem dla BK Solutions było podpisanie umowy z masterfranczyzobiorcą z Ukrainy. Jak podkreśla zarząd BK Solutions, ekspansja w kolejnych państwach to tylko kwestia czasu. – Biznes prowadzony przez naszą firmę opiera się na produkcie, który idealnie wpasowuje się w niewykorzystaną dotąd lukę. Siłą naszej torebki jest prostota oraz nowoczesny charakter – dodaje Sylwia Sierka.
Dołączając do sieci nie trzeba się martwić takimi kwestiami jak doradztwo biznesowe czy prawne – wszystko to gwarantuje franczyzodawca. Firma kładzie duży nacisk na marketing i PR, co przekłada się na wyniki finansowe franczyzobiorców. – Wierzę w ten biznes, w ten produkt. Firmy z którymi rozmawiam umacniają mnie w przekonaniu, że to bardzo korzystne rozwiązanie dla licencjobiorców – stwierdza Marek Winiarski, jeden z franczyzobiorców sieci BK Solutions. – Jako sieć franczyzowa, czujemy się swego rodzaju biznesowymi mentorami, którzy każdorazowo pomagają w napotykanych przez partnerów problemach – podsumowuje Sylwia Sierka.
Na rynku konkurencja w tej branży jest coraz większa, nie brakuje też pretendentów do miana najlepszego franczyzodawcy w dziedzinie toreb na pieczywo z reklamami. BK Solutions utrzymuje jednak pozycję lidera.