Firmowy produktem tej sieci jest Puff - chrupiące na zewnątrz i miękkie w środku ciasto wypełnione kremowym nadzieniem przygotowywanym ze świeżych ziaren madagaskarskiej wanilii. Produkowany jest z naturalnych produktów, z dodatkiem belgijskiej czekolady. Jako pierwsi w Polsce Puff mogli skosztować mieszkańcy Rzeszowa, gdzie w nowo wybudowanej galerii Millennium Hall 15 października otwarty został lokal Beard Papa's.
– Rzeszów to miasto innowacji, nie dziwi więc fakt, że to właśnie je wybraliśmy na miejsce debiutu dla tak unikatowego produktu – mówi Seweryn Łukasiewicz, prezes zarządu Beard Papa's Polska. - Puffy stanowią udany mariaż wypracowanej przez lata tradycji wypieku i przygotowywania nadzienia z innowacyjnością, choćby w indywidualnym sposobie obsługi klienta. Myślę, że oprócz naprawdę wspaniałego smaku to największa siła tych słodkości – dodaje.
Kolejna lokalizacja ma ruszyć jeszcze w tym miesiącu w Krakowie (centrum handlowe M1). Trzeci punkt powstanie w Warszawie na poziomie -1 Dworca Centralnego. Punkty Beard Papa's działają na zasadzie franczyzy. Firma, która stworzyła ten produkt oraz markę, wywodzi się z Japonii i na cały świecie uruchomiła już ok. 300 placówek franczyzowych, w takich krajach jak m.in. Japonia, Chiny, Tajwan, Korea Australia Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Rosja czy Arabia Saudyjska. Istnieje od 1996 roku. Firma Beard Papa's Polska, która rozwija sieć na naszym rynku, oferuje możliwość zakupu licencji franczyzowej kolejnym inwestorom.
JCB