Po boomie z ostatnich kilku lat rynek usług detalicznych skierowanych do rodziców małych dzieci wyraźnie dojrzał. Rodzice mają już dosyć szeroką ofertę zajęć dla swoich pociech i mogą dokonywać świadomych wyborów. Obecnie kluczem do sukcesu jest wyraźna komunikacja marketingowa oraz budowanie więzi z klientem i zaufania do marki – mówi w rozmowie z portalem Franczyzawpolsce.pl Aleksander Adamski, manager ds. rozwoju Socatots Polska.
W branży usług skierowanych do dzieci - zdaniem Aleksandra Adamskiego - wchodzą w grę emocje. Wszak mowa jest o małych dzieciach, oczkach w głowie rodziców. Zatem właśnie to zaufanie jest kluczowe i nie można go zawieść.
Manager ds. rozwoju Socatots Polska zaznacza też, że obecnie aktywne poszukiwanie nowych franczyzobiorców zostało ograniczone.
– Skupiamy się teraz na optymalizowaniu procesów biznesowych zachodzących przy obecnym rozmiarze sieci. Dokonujemy również rewizji wyników poszczególnych franczyz i wyciągamy odpowiednie wnioski dla naszych poszczególnych partnerów. Po zakończeniu tych działań docierać będziemy efektywnie do ok. 60% naszych potencjalnych klientów. Wspólnie z naszymi franczyzobiorcami pracować będziemy nad realizacją tego potencjału. Natomiast do aktywnego poszerzania naszego zasięgu poprzez otwieranie nowych oddziałów, wrócimy planowo w przyszłym roku kalendarzowym – opowiada o planach Aleksander Adamski.
Firma nie wyklucza, że w przyszłości wprowadzi swój koncept franczyzowy na zagraniczne rynki.
– Takie ruchy są rozważane, jednak jest zbyt wcześnie, aby mówić o szczegółach. Z pewnością jest to atrakcyjna perspektywa – dodaje manager ds. rozwoju Socatots Polska.
Socatots to sieć szkółek oferująca zajęcia ogólnorozwojowe dla dziewczynek i chłopców z aktywnym udziałem rodzica. W w swojej metodzie wykorzystujące elementy piłki nożnej. Podczas zajęć dzieci rozwijają swoją koordynację ruchową, ćwiczą równowagę, uczą się części ciała, cyfr i kolorów. Dzięki współpracy w grupie rówieśniczej oraz z rodzicami i trenerem, dzieci rozwijają się również społecznie, budują swoją pozytywną samoocenę i uczą się odnajdywania w nowych środowiskach.
Ofertę franczyzową Socatots Polska możecie sprawdzić w naszej bazie systemów.
INK