Smocze naleśniki w Gdańsku

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 marca 2009
Kategoria:
logo_njs.jpg

logo_njs.jpgGastronomia rozwija się nadal najlepiej wśród wszystkich branż, które rozbudowywane są za pomocą franczyzy. Ten sposób rozwoju jest szczególnie popularny wśród kawiarni oraz lokali fastfoodowych. Kryzys jednak nie ominie i tej branży. Sposobem na walkę z nim może być niestandardowa oferta. Sieć, która zaoferuje urozmaicone i nietypowe menu, w przystępnej cenie spotka się z uznaniem konsumentów.

njs_fota.jpgTaką metodę obrały restauracje „Naleśniki jak SMOK” serwując wyjątkowo atrakcyjną, wszechstronną smakowo ofertę naleśników wypełnionych farszem w trzech rodzajach: wytrawnym, wegetariańskim i słodkim (łącznie ok. 50 pozycji smakowych). Pierwszą restauracje NJS otwarto w Bydgoszczy pięć lat temu. Po trzech latach od tego czasu pomyślano o rozwoju sieci franczyzowej. Jak przyznaje Tomasz Sikora współwłaściciel firmy głównie dlatego, gdyż była to wówczas pierwsza franczyzowa sieć oferującą naleśniki (obecnie obok „Naleśników jak smok” działają także restauracje pod marka „Nasz naleśnik”). Pierwszy franczyzowy lokal został uruchomiony w Kwidzynie. Pokazał on, że warto pozyskiwać franczyzobiorców posiadających własny lub wynajęty lokal w dobrej lokalizacji, zapewniającej napływ klientów i duże obroty. Obecnie działają dwie jednostki własne oraz cztery franczyzowe. Na dniach uruchomiona zostanie kolejna placówka, tym razem w Gdańsku. Tomasz Sikora w rozmowie z portalem www.franczyzawpolsce.pl przyznał, że prace nad otwarciem tej placówki różniły się od uruchamiania poprzednich, co wymuszała specyfika miejsca. Od dotychczasowych różnić się będzie przede wszystkim lokalizacją -  będzie to pierwsza restauracja NJS otwarta w galerii handlowej (dotychczasowe placówki zlokalizowane są w centrach miast lub na osiedlach mieszkaniowych). Do galerii przychodzimy przede wszytki na zakupy, dlatego na potrzeby klientów gdańskiej restauracji tradycyjne menu zostało wzbogacone o tortille, tak by mogli oni zabrać ze sobą zakupiony produkt.

Agnieszka Grabuś, 26 marca 2009 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram